Emils. Skrevet 20. september 2012 Forfatter Del Skrevet 20. september 2012 Finnes ikke app for EU. Kun US Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Finnes ikke app for EU. Kun US hæ? åssen får jeg laste ned spillet på lørdag da..? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Den kommer opp i Storen. Man søker bare FIFA 13, eller så går man A-Z på Games og finner den på lørdag kveld. US får den i morgen via appen. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) Hvorfor i heiteste huleste kan man ikke endre på Defending mode på enkelte online-moduser? Det irriterer meg veldig. Jeg liker ikke "Tactical Defending", "Historical Defending" er bedre for da har jeg mer kontroll. Jeg synes folk selv skal få velge hvilken defending mode en vil ha på. Jeg taper kamper i Ultimate Team pga dette. Jeg skjønner ikke hvorfor det er låst på "Tactical". Herregud! Endret 20. september 2012 av nicwillu Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor er det billigst å kjøpe Fifa 13 Ultimate edition? Har nettopp skaffet meg PS3 så FIFA må selvfølgelig kjøpes! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvor er det billigst å kjøpe Fifa 13 Ultimate edition? Har nettopp skaffet meg PS3 så FIFA må selvfølgelig kjøpes! Coolshop.com tar 549,- med gratis porto, og da får du en figur med på kjøpet. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 (endret) http://www.zavvi.com...3/10612328.html 371kr. Billigere enn alle de norske sidene. Litt usikker hvor mye det blir med moms da edit: frakt gratis btw Endret 20. september 2012 av Tarmsprekkar Elof Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.pressfire.no/anmeldelser/Xbox360/5813/FIFA-13 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 http://www.pressfire...60/5813/FIFA-13 Som forventet igrunn. Blir nok et veldig bra spill, men like irritert hver gang over at de ikke fikser intelligensen til forsvar-cpuen. Blir nok en del banneord pga det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 20. september 2012 Del Skrevet 20. september 2012 Hvorfor i heiteste huleste kan man ikke endre på Defending mode på enkelte online-moduser? Det irriterer meg veldig. Jeg liker ikke "Tactical Defending", "Historical Defending" er bedre for da har jeg mer kontroll. Jeg synes folk selv skal få velge hvilken defending mode en vil ha på. Jeg taper kamper i Ultimate Team pga dette. Jeg skjønner ikke hvorfor det er låst på "Tactical". Herregud! Det er fordi "Legacy Defending" ("Historical") ikke krever noen ferdigheter. 9 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 http://www.zavvi.com...3/10612328.html 371kr. Billigere enn alle de norske sidene. Litt usikker hvor mye det blir med moms da edit: frakt gratis btw Pluss 25% MVA og 110 kr i fortolling. Fortollingen bruker de gjerne 1-2 uker på. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Linken er heller ikke til Ultimate Edition, som er noe dyrere. Coolshop er nok billigst i Norge. Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Noen som vet om det følger med noe mer enn de pakkene ved kjøp av Ultimate Edition. På GameStop (Gunerius Oslo) sa de at en får med Steelcover og t-shirt ved kjøp av Ultimate Edition. Jeg har bestilt via Elkjøp så vet ikke om det er med noe ekstra derfra. Endret 21. september 2012 av IngveR Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Til de som kjøper Ultimate Edition, hvorfor kjøper dere ikke season ticket istedetfor? Da får dere spillet 5dager før, og 24 gullpakker, og 20% når/hvis dere kjøper pakker. Jeg betalte 379 for spillet og 225 STicket=604,- hvor mye koster UTedition? 550-600,-? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Jeg har både Ultimate Edition og Season Ticket. Blir 24 gullpakker + 24 gullpakker Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Hvorfor i heiteste huleste kan man ikke endre på Defending mode på enkelte online-moduser? Det irriterer meg veldig. Jeg liker ikke "Tactical Defending", "Historical Defending" er bedre for da har jeg mer kontroll. Jeg synes folk selv skal få velge hvilken defending mode en vil ha på. Jeg taper kamper i Ultimate Team pga dette. Jeg skjønner ikke hvorfor det er låst på "Tactical". Herregud! Det er fordi "Legacy Defending" ("Historical") ikke krever noen ferdigheter. Er det ikke motsatt? Med Tactical Defending så trenger du bare å holde inne A (X på PS3) så gjør den alt selv, med Legacy så blir jo alt litt mer manuelt, det er jo det som krever litt mer ferdigheter. Eller er jeg den eneste som syns dette kanskje? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Legacy ble også kalt heatseeking defending fordi man holdt inne takle-knappen så gjorde maskinen alt for deg. Jeg bruker sjeldent X (A) på Tactical defending, så samme måte som jeg sjeldent brukte Sirkel (B) som varmesøkende missil på legacy. Jeg løper stort sett rundt manuelt og går i kroppen på motspiller. På mystisk vis vinner man da ofte ballen. Jeg synes nesten de burde fjernet mulighet for å holde X inne også, men ser det kanskje er litt for ekstremt for mange... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Ser ut som min EA Season Ticket fra i fjor (på PS3, da kjøpt på US Store siden det ikke kom på EU i fjor) kommer til å vare frem til i kveld, så da får jeg kanskje lastet ned Early Release i kveld/natt! Også blir den jo ugyldig i morgen siden den utløper til da; men så kommer jo EU Early Release på kveldstiden i morgen så da er vi klar igjen! Mye FIFA 13 nå de neste dagene, that's for SURE! Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 Er det slik å forstå at vi kan prøve (blir sikkert kaos) å laste ned FIFA 13 Early Release i morgen lørdag kl. 19.00? For de som har Season Ticket. Synes å ha lest det blir tilgjengelig fra kl. 6pm UK tid lørdag 22.09.12. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. september 2012 Del Skrevet 21. september 2012 (endret) Yep, lørdag kl 1900,.blir sikkert kaos, var det kaos ifjor? Endret 21. september 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå