faldmo Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Trodde det var tre dager før releasen vår altså 25.? Forteller dere meg at jeg kan spille FIFA 13 allerede førstkommende lørdag? Change of plans, innflytningsfesten er avlyst, for jeg skal spille fifa! 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Trodde det var tre dager før releasen vår altså 25.? Forteller dere meg at jeg kan spille FIFA 13 allerede førstkommende lørdag? Change of plans, innflytningsfesten er avlyst, for jeg skal spille fifa! Om du har PS/Xbox foran deg, så står det på season ticket "Fifa 13 duration 22/9/2012-28/9/2012". Så tror vi kan roe nervene når det kommer til at season ticket kanskje bare varer til 25 sep. Da skal eg i såfall ha pengene igjen. Står det 22 til 28 forvente man at dette stemmer. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 17. september 2012 Forfatter Del Skrevet 17. september 2012 Kommer ikke før 7 på kvelden dog. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Kommer ikke før 7 på kvelden dog. Er dette bekreftet? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Hvordan vet du det, Emils? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ok da er det bare å se på Chelsea - Stoke først,.også fifa på kvelden.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Går man innpå Xbox, også den EA sport appen så telle den ned tiden. Tiden den kommer til å stå på 0 er klokken 19.00 Lørdag kveld. Litt synd, for i fjor kunne man laste ned spillet allerede kl 9 om morgenene. Småstygt å kalle det Lørdag når det kun er igjen 4 timer av dagen når spillet er nede. Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Koster det 2000 MS points for å få spillet i 7 dager? Må en deretter kjøpe spillet i butikk til full pris eller er det en form for avslag visst en kjøper det på xbox live? (på en måte det samme for å forhåndsbestille det)? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Ja, det koster så mye for å spille det i 6 dager. Ja, du må kjøpe spillet til full pris, ingen avslag. Lenke til kommentar
cruxious Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Takker for svar! Da bør stipendet komme snarest Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Begynner å få dreisen på demoen nå, liker den mye bedre en fifa12 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har fått dreisen på det meste utenom den first touch-greia. Hint og tips mottas med takk. Jeg spiller på 360. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Orker ikke bruke mye tid på demoen. Er så kjedelig å spille mot computeren. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Enig der. Har ikke spilt så alt for mange kamper. Kjedelig når det er bare kick off mot computer, hadde gått bra om det hadde vært alle lagene. Men blir fort lei når det er så få lag. Men er heldigvis ikke lenge igjen til spillet kommer:) Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 (endret) Det er nesten som online, folk flest spiller bare med de beste lagene.. ikke mange forskjellige lag jeg har møtt der heller. Endret 18. september 2012 av hojohansen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Viss du varierer laget du selv spiller med vil du også møte flere forskjellige lag. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 hva faen...går det ann å kjøpe season ticket flere ganger? tror det er 3 gangen jeg trykker buy now, men etter det skjer det jo ingenting. står ikke om den er lastet ned eller noe... håper faen ikke jeg har brukt 675kr siden jeg har trykket flere ganger... dette er på ps3 forresten, og når jeg går på "view downloads" kommer det ikke opp at jeg har kjøpt den...skjønner ikke en dritt her noen som vet noe om dette? 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. september 2012 Forfatter Del Skrevet 18. september 2012 Haha. Du har kjøpt spillet flere ganger. Det skal ikke komme noen download. Du må selv søke opp FIFA 13 early release på lørdag. 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 (endret) hva faen...går det ann å kjøpe season ticket flere ganger? tror det er 3 gangen jeg trykker buy now, men etter det skjer det jo ingenting. står ikke om den er lastet ned eller noe... håper faen ikke jeg har brukt 675kr siden jeg har trykket flere ganger... dette er på ps3 forresten, og når jeg går på "view downloads" kommer det ikke opp at jeg har kjøpt den...skjønner ikke en dritt her noen som vet noe om dette? Du kjøper season ticket. Åpner EA games appen som du laster ned fra storen. Der står det om du har aktivert season ticket eller ikke. Om du har kan du laste ned Fifa 13 fra den demoen når det kommer ut. Altså lørdag. Usikker på om det er mulig å kjøpe season ticket flere ganger, men se innpå den appen hvertfall. http://www.easports.com/seasonticket Der har du en liten guide. Som forklart så skal du først laste ned EA SPORTS™ fra appstore/PsStore. Starter opp EA SPORTS™. Deretter kjøper season ticket og det blir automatisk oppdatert til at du har kjøpt det. Edit: Med Ps3 må du inn i PsStore for å finne spillet når det kommer. Og det ser ikke ut som det går å kjøpe det flere ganger. Endret 19. september 2012 av SniKaZ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå