Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde det var tre dager før releasen vår altså 25.? Forteller dere meg at jeg kan spille FIFA 13 allerede førstkommende lørdag? Change of plans, innflytningsfesten er avlyst, for jeg skal spille fifa!

Om du har PS/Xbox foran deg, så står det på season ticket "Fifa 13 duration 22/9/2012-28/9/2012". Så tror vi kan roe nervene når det kommer til at season ticket kanskje bare varer til 25 sep. Da skal eg i såfall ha pengene igjen. Står det 22 til 28 forvente man at dette stemmer.

Lenke til kommentar

Går man innpå Xbox, også den EA sport appen så telle den ned tiden. Tiden den kommer til å stå på 0 er klokken 19.00 Lørdag kveld.

Litt synd, for i fjor kunne man laste ned spillet allerede kl 9 om morgenene. Småstygt å kalle det Lørdag når det kun er igjen 4 timer av dagen når spillet er nede.

Lenke til kommentar

hva faen...går det ann å kjøpe season ticket flere ganger? tror det er 3 gangen jeg trykker buy now, men etter det skjer det jo ingenting. står ikke om den er lastet ned eller noe...

håper faen ikke jeg har brukt 675kr siden jeg har trykket flere ganger...

dette er på ps3 forresten, og når jeg går på "view downloads" kommer det ikke opp at jeg har kjøpt den...skjønner ikke en dritt her

noen som vet noe om dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar

hva faen...går det ann å kjøpe season ticket flere ganger? tror det er 3 gangen jeg trykker buy now, men etter det skjer det jo ingenting. står ikke om den er lastet ned eller noe...

håper faen ikke jeg har brukt 675kr siden jeg har trykket flere ganger...

dette er på ps3 forresten, og når jeg går på "view downloads" kommer det ikke opp at jeg har kjøpt den...skjønner ikke en dritt her

noen som vet noe om dette?

Du kjøper season ticket. Åpner EA games appen som du laster ned fra storen. Der står det om du har aktivert season ticket eller ikke. Om du har kan du laste ned Fifa 13 fra den demoen når det kommer ut. Altså lørdag.

Usikker på om det er mulig å kjøpe season ticket flere ganger, men se innpå den appen hvertfall.

http://www.easports.com/seasonticket

Der har du en liten guide.

Som forklart så skal du først laste ned EA SPORTS™ fra appstore/PsStore. Starter opp EA SPORTS™. Deretter kjøper season ticket og det blir automatisk oppdatert til at du har kjøpt det.

Edit: Med Ps3 må du inn i PsStore for å finne spillet når det kommer.

Og det ser ikke ut som det går å kjøpe det flere ganger.

Endret av SniKaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...