Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått utvist keeper både offline og online på 12 og 13..

Føkkings nye redninger.. :p

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135438538

Gøy å knuse folk i Hodedueller

http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/135442217

Morro å spille mot folk som automatisk tror at hvis man har høye og sterke midtforsvarere så skal det være klin umulig for motstander og score, har ett par kompiser som blir sure hver gang jeg putter på legg, og kaller spillet urealistisk pga dette..

Tror det er noen som ikke har fått med seg at Timing er en vesentlig del både på 12 og 13, nytter ikke å trykke for å heade ut i det jeg slår legget om jeg timer han som kommer å møter ballen..

Lenke til kommentar

Er ikke flink til triks og finter, noen som kan fortelle om noen som fungerer bra?

Liker å bruke "ronaldo chop", McGeady/Berba spin, Roulette og noen ganger Rainbow Flick. Ronaldo chopen er den soleklart enkleste finten, og er også veldig effektiv. Resten er litt mer avansert å gjøre i kamper, men med trening fungerer de utmerket. Rainbow flick er den jeg sliter mest med å få til, da jeg ofte ender opp med å flicke ballen over motstanderen, men løper deretter rett i motspilleren og får enten frispark eller mister bare ballen. Heel to heel flick er også en OK finte, men den bruker jeg ikke så mye selv.

Lenke til kommentar

Noen som har lest når season ticket er tilgjengelig? Det er vel på fredag 21 vi kan laste ned Fifa 13 season ticket, leste nettopp at det var noen som fryktet at season ticket varer bare til 25 frem til USA releasen. Får ikke håpe det stemmer. Mye penger for 4 dager spilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...