Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Burde man vente til den 22. for å kjøpe Season ticket? Siden det varer et år tenkte jeg, kanskje man får prøve fifa 14 også da hvis det ikke blir så sent. Og hvor laster man ned spillet når man har kjøpt ST?

Season ticket som du kjøper nå kan eg garantere deg ikke kommer til å gjelde ved enste års utgivelser. Og du laster det ned på PS Store, Xbox etellerannet når det kommer.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å laste ned FIFA13 demoen til ps3 utenom PSN? For så å føre over/installere via minnepenn eller harddisk?

Klarer ikke å koble meg på hjemmenettverket med ps3en pga det er en Ø i SSID og PS3en takler ikke SSID med Æ Ø Å tegnene. Har dessverre ingen tilgang til å endre på SSID da jeg ikke eier eller har tilgang på routeren.

Har utrolig lyst til å teste fifa13 nå! :)

Lenke til kommentar

Jeg har merket meg at "attacking AI'en" er veldig flink til å gå på smarte løp og samtidig skape rom for andre spillere, men "defence AI'en" er like retardert som før. Sjekk dette her http://www.ea.com/uk...s/ugc/135267964

Jeg er Milan og spiller mot CPU'en, som er Arsenal. Rett før CPU'en sentrer den høye gjennombruddspasningen mot Podolski, styrer jeg Acerbi (nr 13) mens jeg prøver å blokkere en eventuell bakkepasning. Gjennombruddspasningen går høyt og jeg må derfor skifte spiller til Mexes (nr 5). Nå er det 2 mot 1, og jeg vet ikke helt om jeg bør dekke Giroud eller gå for en takling på Podolski. Jeg velger å "dekke" Giroud til en viss grad.

Følg så med på Acerbi (nr 13) som AI'en nå styrer (jeg er Mexes), han løper noen meter bak Giroud. Akkurat i det Podolski demper ballen, stopper Giroud litt opp, men så fort Podolski setter fart igjen, gjør Giroud det også. Når dette skjer velger AI'en å også stoppe Acerbi, istedenfor å løpe videre slik at han hadde kommet seg på rett side av Giroud. Når Giroud setter fart igjen har ikke Acerbi nubbesjans til å ta han igjen.

AI'en er ikke ferdig med tullet sitt enda. Følg med på Antonini (nr 77) som nesten har tatt igjen Giroud. Plutselig velger AI'en å også stoppe Antonini, slik at Giroud kan løpe videre uten problemer....

Nå må jeg gå ut med keeper for å legge press på Podolski, samtidig som jeg i ren panikk løper foran mål med Mexes for å blokkere. Podolski scorer enkelt allikevel, og jeg sitter igjen med en følelse av at EA har failet big time med AI'en igjen. Faen i helvete altså!

Endret av G27
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...