olehenri Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tror eg har skutt utenfor på alle mine forsøk på finesse-skudd, bortsett fra når eg har vært alene med keeper. Samme her. Fikk til et rett oppi krysset med Balotelli i dag, da, men det var første gang jeg fikk det til helt siden demoen kom ut. Litt dumt at det har blitt vanskeligere med å finesse-skudd fra litt lang avstand nå, syns ikke det var altfor lett i Fifa 12 heller. jeg syns det var altfor lett på 12, de "enkleste" finesse skuddene 1 mm fra keeper gikk jo inn og.. Mye værre på 13 heldigvis, har putta mange slike like vel, men myyyyye som hadde gått inn på 12 som ikke er i nærheten av nettet i 13. Noen andre enn meg som sliter litt med førstetouchen? Må nok trenes en del på her. ikke hold løpeknappen inne, og jeg fant det litt lettere når jeg tok ett mottak med å holde inne L2 faktisk, og prøve å forutse neste trekk hjelper meg også. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Tror eg har skutt utenfor på alle mine forsøk på finesse-skudd, bortsett fra når eg har vært alene med keeper. Samme her. Fikk til et rett oppi krysset med Balotelli i dag, da, men det var første gang jeg fikk det til helt siden demoen kom ut. Litt dumt at det har blitt vanskeligere med å finesse-skudd fra litt lang avstand nå, syns ikke det var altfor lett i Fifa 12 heller. jeg syns det var altfor lett på 12, de "enkleste" finesse skuddene 1 mm fra keeper gikk jo inn og.. Mye værre på 13 heldigvis, har putta mange slike like vel, men myyyyye som hadde gått inn på 12 som ikke er i nærheten av nettet i 13. Hva er hemmeligheten? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Putta ett greit mål med Messi i arenaen iallefal http://www.ea.com/so...s/ugc/135055154 Tror eg har skutt utenfor på alle mine forsøk på finesse-skudd, bortsett fra når eg har vært alene med keeper. Samme her. Fikk til et rett oppi krysset med Balotelli i dag, da, men det var første gang jeg fikk det til helt siden demoen kom ut. Litt dumt at det har blitt vanskeligere med å finesse-skudd fra litt lang avstand nå, syns ikke det var altfor lett i Fifa 12 heller. jeg syns det var altfor lett på 12, de "enkleste" finesse skuddene 1 mm fra keeper gikk jo inn og.. Mye værre på 13 heldigvis, har putta mange slike like vel, men myyyyye som hadde gått inn på 12 som ikke er i nærheten av nettet i 13. Hva er hemmeligheten? Om keeperen står litt langt ute, da har jeg prøvd meg og de har gått inn videoen over er ikke finesse skudd bare så det er sagt før noen begynner å hyler Endret 13. september 2012 av olehenri Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Har spilt en del kamper nå, og liker det veldig godt så langt, er glad den paceshitten ikke er overdrevet her, klarte på en måte å dra igjen Balotelli med Mertesacker Det hadde aldri funka på 12, og har prøvd et par finesse skudd som garantert hadde gått inn på 12, men ikke her,. Liker førstetouchen greia, liker også at det ikke er så lett å spille seg gjennom forsvaret,(give and go)(høye baller) Men kommer sjeldent til langskudd, hva med dere? Endret 13. september 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Motsatt her. Kommer ofte til muligheter på langskudd, men også gjennom mot keeper. Men blir på en måte altid løpt opp eller får et dårlig touch og jeg bommer.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Ofte langskudd her og, fått keeperene ut i hundrevis av nye animasjoner, grisefett! Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Første bug jeg har støtt på i demoen: http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/135029844 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Første "bugen" jeg så var da ballen trillet ut helt nede ved cornerflagget. Dommeren valgte å dømme kast, selv om det helt soleklart skulle vært corner. Så på replay rett etterpå så jeg er helt sikker. Har ikke spilt mot noen andre enda, kun CPU på world class. Sliter også med å komme til så mange gode sjanser, men det hender. Dessverre har spilleren bommet på mål når jeg skal pirke den nede i hjørnet flere ganger. Har for det meste gått i uavgjort og tap, men noen seire har det blitt. Jeg merker jeg sliter å forsvare meg mot CPU til tider, spesielt om jeg spiller mot Milan. Boateng er garantert den spilleren jeg liker best i demoen. EDIT: Det bugget seg også i pausen på en kamp, hvor når jeg skulle starte andre omgang viste den kun to replayer fra første omgang. Jeg kunne trykke R1 og L1 eller noe, og da vekslet den mellom replayene, i tillegg kunne jeg trykke pause, men ellers var alt helt stuck. Endret 13. september 2012 av G27 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Mitt første finesse-skudd mål http://www.ea.com/intl/football/videos/ugc/135037095 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Så er det noen som har funnet favoritt formasjon ennå? Personlig så er det 4-3-3 false 9 Og er det bare meg eller blir det DRITT mange straffer imot på at medspillere bare springer ned motspillere? Endret 13. september 2012 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Så er det noen som har funnet favoritt formasjon ennå? Personlig så er det 4-3-3 false 9 Og er det bare meg eller blir det DRITT mange straffer imot på at medspillere bare springer ned motspillere? Ingen favoritt formasjon. Tror jeg skal teste 4-2-3-1 med vinger i stedet for CAMs. Jeg fikk masse straffer mot meg i går pga. medspillere som sprang ned motstanderen. Trykket ikke på noen knapper selv. Har lest at EA har forbedret spillet en god del i forhold til hvordan demoen er. Masse bra justeringer i følge de youtube gutta som fikk teste spillet forrige uke. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Driver å tester masse forskjellige formasjoner, slik at jeg er klar til UT hehe.. Spiller på legendary, kanskje derfor jeg ikke kommer til mange skuddmuligheter, eller pga formasjon kanskje..hmm..Trives best med 4-1-4-1 Juventus sin formasjon foreløpig, en annen ting opplever dere mange stolpeskudd? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har noen stolpeskudd ja, men ikke uvanlig mange. Sliter nok mot Professional jeg så ser ingen vits å teste mot Legendary. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) EDIT: Det bugget seg også i pausen på en kamp, hvor når jeg skulle starte andre omgang viste den kun to replayer fra første omgang. Jeg kunne trykke R1 og L1 eller noe, og da vekslet den mellom replayene, i tillegg kunne jeg trykke pause, men ellers var alt helt stuck. Så de har enda ikke fikset det? Var sånn i 2011og 2012 også. Endret 14. september 2012 av WhySoSerious? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Så de har enda ikke fikset det? Var sånn i 3022 og 2012 også. 3022? Har du en tidlig beta av Fifa-versjonen om sånn ca tusen år? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kanksje det er på tide å gå tilbake til skolebenken? Står 2011. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Kanksje det er på tide å gå tilbake til skolebenken? Står 2011. Hehe, the power of "rediger innlegg" Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Inlegget var til og med redigert før du skrev ditt også. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Inlegget var til og med redigert før du skrev ditt også. Whatever. Jeg quotet det som stod. Endret 14. september 2012 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Inlegget var til og med redigert før du skrev ditt også. Why so serious? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå