IcedInsanity Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 På Xbox er den ute. Logg inn og ut så skal den være der. PS3 brukere må vente til ikveld. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) Har logga meg ut og inn, den er forsatt ikke der... red: nevermind. Laster den ned nå as we speak. Endret 11. september 2012 av Ally1987 Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Ikke noe demo nei. Må du ha US/UK konto eller? Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Bestemte meg for å ta opp min første kamp i demoen til Fifa 13. Her kan dere se hvordan det fungerer på PC i år. Fortsatt latterlige skygger på banen, ja. Mulig det er slik det stort sett ser ut, men i et spill er jeg virkelig ikke interessert i skygger. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Kan ikke finne demoen :x Lenke til kommentar
lasso. Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har logga meg ut og inn, den er forsatt ikke der... red: nevermind. Laster den ned nå as we speak. Hvor fant du den? Finner fifa 13 demo når jeg søker på demoer på F, men får ikke lastet ned via den... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/EA-Sports-FIFA-Soccer-13-Demo/66acd000-77fe-1000-9115-d802454189a4 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=9uMsHza4VjU&list=UUG4MDHiN0dTzolrx9SzHb_A&index=1&feature=plcp Bestemte meg for å ta opp min første kamp i demoen til Fifa 13. Her kan dere se hvordan det fungerer på PC i år. Nice, spiller selv på PC. Er veldig spent på hvordan det blir med klubb på PC, tenker da på antall spillere. Er en del mindre enn på konsoll og veldig få som bruker ANY. Kan fort bli sittende å spille i flere timer mot folk som har 5 bak uten ANY, og det blir fort utrolig kjdelig. Dette året kan man søke etter ANY men redd for at ventetiden kan bli veldig lang siden folk ikke vil spille med ANY, er jo mer morsomt å bare løpe og ikke gjøre noe i forsvar. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 If you can't see the Demo on Xbox 360 yet. Search for "FIFA 13" in the BING search bar. Lenke til kommentar
CrispyBlowfish Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Da er nedlastningen igang! Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har en amerikansk Playstation Store bruker. Vil det si at jeg kommer til å få demoen på samme tid som de i USA? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Gi beskjed hvordan den er på xbox da folkenes.. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Har en amerikansk Playstation Store bruker. Vil det si at jeg kommer til å få demoen på samme tid som de i USA? De i USA med PS3 får demoen samtidig som oss, tror jeg. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Spilt noen kamper på 360 nå, og førsteinntrykket er veldig bra. Liker endringene de har gjort, og jeg føler det passer spillestilen min bra. Driblingen føler jeg endelig gir resultater. Flott med nye animasjoner. Har enda ikke fått testet/lært meg så veldig mye med first touch control og de greiene, men det kommer nok. På den negative siden er frameraten når man ser replay dårlig med en gang man kommer litt nærmere spillerne og ballen, håper det blir fikset. *tilbake til spillingen* Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Laster ned nå... Gleder meg! Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 GAH! Pc versjonen krasjer bare hos meg når jeg skal velge språk. Xboxen var forventet på lager i går, men det skjedde jo ikke... Blir lang ventetid for å få på ps3 nå da Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 PS3 versjonen er utsatt til i morgen, pressemelding fra EA. "The FIFA 13 demo is available through Origin, Xbox LIVE and PlayStation Network. Football fans will be able to download the FIFA 13 PlayStation3 version of the demo beginning September 12th." http://www.ea.com/uk/news/ea-sports-fifa-13-demo-origin-xbox-live-psn?utm_source=twitter.com&utm_medium=twitterfeed&utm_campaign=EANEWS Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 Mitt familieliv er satt i karantene til etter kl. 21, da har ungene lagt seg - og jeg kan teste fifa13 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. september 2012 Del Skrevet 11. september 2012 (endret) PS3 versjonen er utsatt til i morgen, pressemelding fra EA. "The FIFA 13 demo is available through Origin, Xbox LIVE and PlayStation Network. Football fans will be able to download the FIFA 13 PlayStation3 version of the demo beginning September 12th." http://www.ea.com/uk...campaign=EANEWS Den er ikke utsatt nei. Det har den aldri vært. Den har en tidsramme fra 10PM ikveld til 2AM inatt å bli sluppet på. Så det er ikke mange timene etter 24 ikveld om den kommer så seint i det hele tatt. EDIT: 11PM-03:00AM vår tid. 10-02 UK. Endret 11. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå