Auto Asmodeus Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Jeg har ikke fått surra meg fram til å laste ned demo#2 til PES ennå, men mitt første inntrykk er at Konami tolker fotball på en helt annen måte. Har stort sett alltid kjøpt begge spillene - fifa på konsoll og PES på pc fordi jeg lettere kan legge inn ekte lag, flere stadioner og slikt, men siden Fifa 10 har jeg desidert spilt Fifa mest og det skjer nok i år også. Så får vi se hva next-gen bringer.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Syns det var dårlig flyt i PES og av og til så virker det som de sentra med kneet :/ Men dette var jo bare en demo,. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Har et spørsmål til, virker kanskje litt dumt, men må man kjøpe EA SPORTS Season Ticket og bestille spillet fra f.eks Elkjøp? For å få alt av ekstra materialle som det super laget og gratis packs? Eller er det mulig å gjøre alt dette i en transaksjon? Altså bestille ultimate edition Hvordan avstiller jeg fifa 13 på elkjøp hvis jeg heller vil ha ultimate edition? Endret 7. september 2012 av _Scruffy_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Om du bestiller ultimate edition så får du de pakkene pluss de du får om du laster ned spillet med EA season ticket. Og hvordan du avbestiller? Enten sender dem en mail med ordrenummer og slikt og sier du vil avbestille eller avbestiller ordren med "kanseler ordre" viss Elkjøp har en slik "knapp" på "min side". Og du må ikke bestille season ticket nei, men gjør du det så kan du laste ned spillet og spille det fra 22 Sept og frem til release dag, om du vil spille det fra den dagen MÅ du ha det fysiske spillet. 1 Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Takk for svar. Tror jeg går all in på denne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Du MÅ ikke ha fysiske spillet etter release date. Koster 569 på PS Store når release date kommer; og ja, det er litt dyrt, men er deilig å aldri trenge å ta inn og ut discen fra PS3'en. Og da slipper du å laste ned spillet igjen og, da er den klar fra early release versjonen også. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Neinei, men eg for min del har ingen problemer med å ta ut en CD i ny og ne. Spillet blir nok stående i maskinen uansett. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Vurderer også å droppe Ultimate Edition og bare kjøpe vanlig FIFA + Season Ticket. Blir jo cirka samme pris uansett. + 6 dagers tjuvstart og 20% rabatt på pakker Håper bare vi kan starte nedlastingen av spillfilen litt før den 22, for jeg kommer sikkert til å bruke over 1 dag på å laste det ned :/ edit: Tror faktisk du får bedre pakker i ST enn i UE også, haha nice. Endret 7. september 2012 av baguett Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Nei, er samme pakkene. #FIFA13 Ultimate Edition pre-order + EA SPORTS™ Season Ticket = 24 packs + 24 packs = Access to 48 Gold Prem. packs in FUT13! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Er like mange pakker, men med Season Ticket får du PREMIUM gullpakker, med Ultimate Edition får du vanlige jalla-gullpakker. Leste det på EA sine offisielle sider. Så de som tror de er smarte å kjøper Ultimate Edition; bare å avbestille Endret 7. september 2012 av baguett Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Hvorfor det? Om eg skulle velge mellom 24 eller 48 pakker, så velger eg da 48. Og det eg har sitert over er fra Twitteren til EASportsFifa Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Forstår ikke dette jeg, jeg har bestilt fifa13 "vanlig" fra elkjøp, hva er season ticket? Er det noe som er et must for å spille fifa, eller hva er det for noe. Jeg har betalt for å spille online på xbox, men er dette noe ekstra? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Forstår ikke dette jeg, jeg har bestilt fifa13 "vanlig" fra elkjøp, hva er season ticket? Er det noe som er et must for å spille fifa, eller hva er det for noe. Jeg har betalt for å spille online på xbox, men er dette noe ekstra? Og vi får spilt den helt frem til 28. september? Får spilt den i 6-7 dager? Kan noen forklare hva dette early release-greiene er? Må jeg kjøpe noe i tillegg? Isåfall er det uaktuelt. 225kr så får du spille spillet til det kommer ut. La oss ta Fifa 13 som eksempel, spillet kommer ut 27Sept (Bekreftet 25 hos Gamezone forøvrig) kjøper du EA season ticket så blir spillet tilgjengelig for nedlasting den 22Sept i EU Store. Du kan da spille det FULLE spillet, (altså ingen begrensninger)frem til releasedato, på release dagen da blir den versjonen du har ubrukelig. Du får 24 Premium Gold Packs i UT, samt 20% avslag på pakker når det fysiske spillet blir sluppet. Endret 7. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ja 48 pakker er vel bedre enn 24, men jeg (og de fleste andre) har ikke utømmelige bankkontoer, og kjøper du vanlig fifa+ST fremfor UE+ST sparer du minst 200 kr. Twitteren til Easports har kommet med feilinformasjon utallige ganger, har lest på flere produktbeskrivelser av FIFA 13 Ultimate Edition at man får vanlige gullpakker, altså 12 kort hvorav 1 er rare. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Hm, har aldri sett at de har kommet med noe feilinfo ang deres egne produkter. Eg kom med den infoen på grunn av du mente folk måtte avbestille dersom de trodde de var lure når de bestilte UT edition, ikke fordi eg har utømmelig bankkonto. Regner med de som bestiller begge deler, UT edition og evt EA season ticket vet hva de driver med og har penger til mat resten av uka allikevel. Men kan jo ta regnestykket uansett. Vanlig Fifa 379,- (Elkjøp) + season ticket 225,- = 604,- UT Edition 549,-(Elkjøp) + season ticket 225,- = 774,- Så om en velger vanlig Fifa + season ticket fremfor valg nummer to sparer man 170,- 170kr ekstra for UT utgaven tror eg de fleste klarer å avse dersom en virkelig vil ha UT edition. Og om det er vanlige gullpakker eller Prem gullpakker en får når en kjøper UT edition er forsåvidt ikke veldig nøye, for min del hvertfall Endret 7. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 I denne videoen kan man se statsa på mange av spillerne i PL. Liverpool på 0.13 feks. Bare å stoppe videoen. Håper de endrer på Sterling, han er bare 68.. 1 Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Lurer på hvordan Vidic kan sitte med 89 ovr. ALTFOR høyt, er jo den beste stoppern på spillet. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Haha. Reina er 84 Det er for høyt det også. Ser at de har justert opp Allen til 78 og nå! Spennende overgangssystem også! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 Ovr stats blir så godt som endret hver eneste dag fra EA sin side, så alt det der er egnetlig bare å ta med masse salt overalt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 7. september 2012 Del Skrevet 7. september 2012 (endret) Lurer på hvordan Vidic kan sitte med 89 ovr. ALTFOR høyt, er jo den beste stoppern på spillet. For et års tid siden var ikke det veldig langt unna sannheten. Men med så lav pace skulle man jo tro at han ville ligge litt lavere overall. Edit: best er han jo ikke, hadde valgt Mangala eller Ogbonna foran Vidic ti av ti ganger. Er bare ratingen som evt er høyest, Endret 7. september 2012 av kong_gabby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå