Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden

Anbefalte innlegg

Hadde helt gitt opp å få vinne 1. div i clubs på FIFA 13. Men vant divisjonen første gang 19. august, og nå har jeg vunnet totalt fire ganger fordelt på tre klubber (med tre forskjellige brukere/kontoer). To ganger med Scandinavia XI, én gang med One Two Bang og nå i dag med Atletico Bilnjo

En fjerde klubb (Faith Pluss 1) vant også 1. div, men der var jeg ikke med i de siste 3-4 kampene. Bare H2H jeg mangler, men der er jeg sjanseløs på å vinne 1. div.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha oppdatert FIFA etter overgangsvinuet stengte tenkte jeg å begynne en ny karriere med Man Utd.

Tenker å spille 4-2-3-1 med dette laget foreløpig (har kjøpt Robben):

------------De Gea--------

Rafael--Rio--Vidic--Evra

------Carrick---Fellaini---

Robben--Rooney----Nani

---------------RvP-------------

Jeg har vurdert å hente inn en ny sentral midtbane siden Carrick er 30. Noen som har noen tips til hva dere ville ha gjort?

Lenke til kommentar

Så jævlig latterlig at BB ikke blir registrert riktig på clubs. Signert for en ny klubb og blitt BB i to av de tre første kampene, men bare blitt registrert den ene gangen. Skjer hele tida.

97 % pasningspresisjon, som betyr at jeg bomma på én pasning i de tre matchene :p nok ballkontakt som CDM i 41212.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne tråden er nok død som en dodo, men jeg prøver.

Spiller i karrieremodusen med Nottingham Forest, er midt i den andre sesongen og rykket opp til Premier League det første året. Planen er å kun ha britiske spillere på laget, så mange unge talent som mulig og så mange fra eget akademi som jeg kan ha.

Spiller i 4-2-3-1 og har en fra akademiet på venstrevingen, Joe Redmond (17 år, 66 avg), men ingen backup. Jeg har muligheten til å signere Raheem Sterling for 2.5mill., men føler det bryter litt med "policien" min. Jeg har kjøpt spillere før, men det var det første året (Ward-Prowse, Hewitt, Scott Fraser, Lecointe og Shaw) og de var mye yngre og mindre etablert enn det Sterling er.

Har forsåvidt kjøpt Zaha i dette vinduet :p Vil dere si det blir feil av meg å kjøpe en spiller som Sterling?

Lenke til kommentar

Spiller Fifa 13. Sjeldent, men på PS3.

Trenger noen tips....

Hva gjør man i dueller. Type hodedueller?

Hva gjør man når man følger en spiller for å få ballen fra vedkommende?

Hva gjør man når man møter en spiller for å få ballen fra vedkommende?

Det eg er ute etter er knapper :)

Triks....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...