Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Hadde helt gitt opp å få vinne 1. div i clubs på FIFA 13. Men vant divisjonen første gang 19. august, og nå har jeg vunnet totalt fire ganger fordelt på tre klubber (med tre forskjellige brukere/kontoer). To ganger med Scandinavia XI, én gang med One Two Bang og nå i dag med Atletico Bilnjo

 

En fjerde klubb (Faith Pluss 1) vant også 1. div, men der var jeg ikke med i de siste 3-4 kampene. Bare H2H jeg mangler, men der er jeg sjanseløs på å vinne 1. div.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha oppdatert FIFA etter overgangsvinuet stengte tenkte jeg å begynne en ny karriere med Man Utd.

Tenker å spille 4-2-3-1 med dette laget foreløpig (har kjøpt Robben):

 

------------De Gea--------

 

Rafael--Rio--Vidic--Evra

 

------Carrick---Fellaini---

 

Robben--Rooney----Nani

 

---------------RvP-------------

 

Jeg har vurdert å hente inn en ny sentral midtbane siden Carrick er 30. Noen som har noen tips til hva dere ville ha gjort?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Denne tråden er nok død som en dodo, men jeg prøver.

 

Spiller i karrieremodusen med Nottingham Forest, er midt i den andre sesongen og rykket opp til Premier League det første året. Planen er å kun ha britiske spillere på laget, så mange unge talent som mulig og så mange fra eget akademi som jeg kan ha.

 

Spiller i 4-2-3-1 og har en fra akademiet på venstrevingen, Joe Redmond (17 år, 66 avg), men ingen backup. Jeg har muligheten til å signere Raheem Sterling for 2.5mill., men føler det bryter litt med "policien" min. Jeg har kjøpt spillere før, men det var det første året (Ward-Prowse, Hewitt, Scott Fraser, Lecointe og Shaw) og de var mye yngre og mindre etablert enn det Sterling er.

 

Har forsåvidt kjøpt Zaha i dette vinduet :p Vil dere si det blir feil av meg å kjøpe en spiller som Sterling?

Lenke til kommentar

Spiller Fifa 13. Sjeldent, men på PS3.

 

Trenger noen tips....

 

Hva gjør man i dueller. Type hodedueller?

Hva gjør man når man følger en spiller for å få ballen fra vedkommende?

Hva gjør man når man møter en spiller for å få ballen fra vedkommende?

 

Det eg er ute etter er knapper :)

 

Triks....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...