oscrue10 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hadde helt gitt opp å få vinne 1. div i clubs på FIFA 13. Men vant divisjonen første gang 19. august, og nå har jeg vunnet totalt fire ganger fordelt på tre klubber (med tre forskjellige brukere/kontoer). To ganger med Scandinavia XI, én gang med One Two Bang og nå i dag med Atletico Bilnjo En fjerde klubb (Faith Pluss 1) vant også 1. div, men der var jeg ikke med i de siste 3-4 kampene. Bare H2H jeg mangler, men der er jeg sjanseløs på å vinne 1. div. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 Etter å ha oppdatert FIFA etter overgangsvinuet stengte tenkte jeg å begynne en ny karriere med Man Utd. Tenker å spille 4-2-3-1 med dette laget foreløpig (har kjøpt Robben): ------------De Gea-------- Rafael--Rio--Vidic--Evra ------Carrick---Fellaini--- Robben--Rooney----Nani ---------------RvP------------- Jeg har vurdert å hente inn en ny sentral midtbane siden Carrick er 30. Noen som har noen tips til hva dere ville ha gjort? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 wilshere, herrera,ilarra,toure,isco Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 isco Virker veldig tynt statsmessig på CDM, og han har kanskje samme workrates som i ultimate team også? Hvis Wilshere har high/high er det også litt dumt. Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Er det ingen FIFA 14 tråd fortsatt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Den store FIFA 14-tråden Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Tror jeg ennå ikke har spillt en hel Custom Match online jeg.. Alle Quitter jo i huet og ræva.. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Se på Rebecca Davis. Hvis hun seriøst er jente... Anky og Marty skal også være jenter, haha. Men umulig å vite. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Bare å svi av alle coins på gold packs ikveld, nå blir det oppvarming på demo i to uker Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Så jævlig latterlig at BB ikke blir registrert riktig på clubs. Signert for en ny klubb og blitt BB i to av de tre første kampene, men bare blitt registrert den ene gangen. Skjer hele tida. 97 % pasningspresisjon, som betyr at jeg bomma på én pasning i de tre matchene nok ballkontakt som CDM i 41212. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Denne tråden er nok død som en dodo, men jeg prøver. Spiller i karrieremodusen med Nottingham Forest, er midt i den andre sesongen og rykket opp til Premier League det første året. Planen er å kun ha britiske spillere på laget, så mange unge talent som mulig og så mange fra eget akademi som jeg kan ha. Spiller i 4-2-3-1 og har en fra akademiet på venstrevingen, Joe Redmond (17 år, 66 avg), men ingen backup. Jeg har muligheten til å signere Raheem Sterling for 2.5mill., men føler det bryter litt med "policien" min. Jeg har kjøpt spillere før, men det var det første året (Ward-Prowse, Hewitt, Scott Fraser, Lecointe og Shaw) og de var mye yngre og mindre etablert enn det Sterling er. Har forsåvidt kjøpt Zaha i dette vinduet Vil dere si det blir feil av meg å kjøpe en spiller som Sterling? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Spiller Fifa 13. Sjeldent, men på PS3. Trenger noen tips.... Hva gjør man i dueller. Type hodedueller? Hva gjør man når man følger en spiller for å få ballen fra vedkommende? Hva gjør man når man møter en spiller for å få ballen fra vedkommende? Det eg er ute etter er knapper Triks.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Hodedueller, hjelper ikke å spamme. Du må time trykket ditt. Heading på mål O, ellers bruker eg firkant. Mottak av ball skal gå av seg selv, kan være greit å slippe spurteknappen like før du får ballen for ett mykere touch på ballen.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Men i forsvar? For å jobbe inn en ball fra motstander. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Om du vil ta ballen? Presse og takle på rett tidspunkt. Enten sklitakle med firkant eller stående takling med sirkel. Kan også sende en annen medspiller i press ved å holde inne øh..R1 mener eg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Presse med? Ser de eg spiller med har en egen evne til å stå i veien om du skjønner..... Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Presse med? Ser de eg spiller med har en egen evne til å stå i veien om du skjønner..... Det kan et spedbarn gjøre de tre siste årene på Fifa. Holde inne X på Ps3 eller A på Xbox. Herlig det at hele forsvarspillet er automatikk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Ingen automatikk i taklingene uansett. Forskjell på hvordan det er no i forhold til hvordan det var med homing tackles. DA kunne du holde inne en knapp når du var 20 meter bak ballfører og fyren du styrte tok igjen ballfører og taklet på auto. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kom meg mirakuløst videre fra gruppespillet i UEFA-cupen og tenker at nå blir det å rulle inn penger i en slunken klubbkasse. Hvor mye fikk jeg? Hele £0. Realistisk karrieremodus, my ass. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 13. oktober 2013 Del Skrevet 13. oktober 2013 Kom meg mirakuløst videre fra gruppespillet i UEFA-cupen og tenker at nå blir det å rulle inn penger i en slunken klubbkasse. Hvor mye fikk jeg? Hele £0. Realistisk karrieremodus, my ass. Fm er tingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå