Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig skrev han at han fikk Messi, for da vil jo enda flere prøve selv. Fikk han Messi, nei.

 

Ja? Men hvorfor vil en som bruker tjenesten, reklamere for noe han ikke fikk? Hvis jeg prøvde en tjeneste for å få Super Frank, så hadde jeg jo ikke skrevet, og reklamert om tjenesten, hvis jeg ikke fikk han?

 

Og btw: Er ikke over 20, så den loven som trådde i kraft 1. Juli vet jeg ingenting om, med god grunn.

Lenke til kommentar

Ja? Men hvorfor vil en som bruker tjenesten, reklamere for noe han ikke fikk? Hvis jeg prøvde en tjeneste for å få Super Frank, så hadde jeg jo ikke skrevet, og reklamert om tjenesten, hvis jeg ikke fikk han?

 

Og btw: Er ikke over 20, så den loven som trådde i kraft 1. Juli vet jeg ingenting om, med god grunn.

 

Det er nettopp det. De personene som skriver at de liksom "Fikk C. Ronaldo og Messi" har ikke fått noen verdens ting, de sitter på den falske Gmail-adressen selv og vil bli tilsendt passord, sikkerhetsspørmålssvar og brukernavn slik at han selv kan plyndre kontoene.

 

Kort sagt: Personen har ikke fått noen ting, det er han som er scammeren. Han er interessert i å få passord og brukernavn tilsendt.

Lenke til kommentar

Men hvis politiet ikke vet hva svindlerne først har gjort, men bare ser meldingen din?

Altså, hvorfor skal politiet sjekke e-mailen til en person uten å ha noen grunn til det? Unnskyld meg, men jeg smiler fra øre til øre akkurat nå!

 

Sånn, nok off-topic.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Har et spørsmål. Jeg har som regel kun spilt karrieremodus de siste par månedene, men i går oppfordret en kompis meg til å spille FUT igjen. Vant 1. divisjon nok en gang, og motstanden var helt patetisk dårlig. Har nå vunnet den øverste divisjonen to av to ganger, mens kompisen min har vunnet den fem ganger. Nå sliter han, og har flere ganger rykket ned til 2. divisjon. Så jeg bare lurer på om nivået på motstanderne blir høyere for hver gang man vinner divisjonen? For ordens skyld slår jeg han når vi spiller H2H også, så kanskje han bare ikke er god nok.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...