oscrue10 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Og fyren som skrev den kommentaren, skrev jo at han faktisk fikk Messi. Ser ikke helt hvorfor du skal tro på det, i overkant naivt. For sikkerhets skyld: slett all e-post du mottar fra det afrikanske kontinentet Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Selvfølgelig skrev han at han fikk Messi, for da vil jo enda flere prøve selv. Fikk han Messi, nei. Ja? Men hvorfor vil en som bruker tjenesten, reklamere for noe han ikke fikk? Hvis jeg prøvde en tjeneste for å få Super Frank, så hadde jeg jo ikke skrevet, og reklamert om tjenesten, hvis jeg ikke fikk han? Og btw: Er ikke over 20, så den loven som trådde i kraft 1. Juli vet jeg ingenting om, med god grunn. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Men hvorfor vil en som bruker tjenesten, reklamere for noe han ikke fikk? Bruker tjenesten? Han sitter med den jalla-gmail'en selv, han har jo ikke sendt en e-post dit og sagt at han mistet Messi. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Ja? Men hvorfor vil en som bruker tjenesten, reklamere for noe han ikke fikk? Hvis jeg prøvde en tjeneste for å få Super Frank, så hadde jeg jo ikke skrevet, og reklamert om tjenesten, hvis jeg ikke fikk han? Og btw: Er ikke over 20, så den loven som trådde i kraft 1. Juli vet jeg ingenting om, med god grunn. Det er nettopp det. De personene som skriver at de liksom "Fikk C. Ronaldo og Messi" har ikke fått noen verdens ting, de sitter på den falske Gmail-adressen selv og vil bli tilsendt passord, sikkerhetsspørmålssvar og brukernavn slik at han selv kan plyndre kontoene. Kort sagt: Personen har ikke fått noen ting, det er han som er scammeren. Han er interessert i å få passord og brukernavn tilsendt. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) Til svindleren pleier jeg å sende en e-mail til disse åpanbart falske gmail-adressene hvor jeg ber scammeren om å "stappe en hestkuk opp et visst sted", evt. så bomber jeg svindleren med e-mails. Er så lei av å se sånne kommentarer. Endret 8. juli 2013 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kan du ikke bli anmeldt for slikt språk? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Nei, og du kan nok ikke bli anmeldt for å spille uvitende til alt heller. 2 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan du ikke bli anmeldt for slikt språk? Nå vil jeg anta at det er en større "forbrytelse" å svindle 13 år gamle brukere på FIFA sammenlignet med å sende medlinger med stygt språk til svindlerene. De fortjener det. Lenke til kommentar
Den utvalgte Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men hvis politiet ikke vet hva svindlerne først har gjort, men bare ser meldingen din? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ok, da setter vi strek. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men hvis politiet ikke vet hva svindlerne først har gjort, men bare ser meldingen din? Altså, hvorfor skal politiet sjekke e-mailen til en person uten å ha noen grunn til det? Unnskyld meg, men jeg smiler fra øre til øre akkurat nå! Sånn, nok off-topic. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Men hvis politiet ikke vet hva svindlerne først har gjort, men bare ser meldingen din? Samme om de ser meldingen min, jeg har ikke brutt loven. Stygt språk, som ikke er rasistisk e. l, er ikke ulovlig. Det var mitt siste innlegg om svindling på Ultimate Team. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Avstemning: Hvilket lag er best å spille med på FIFA? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Sikkert femte eller sjette gangen jeg snakker med EA om det samme problemet nå. Dagens EA. Endret 11. juli 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Hehe, kanskje de tror du er jente fordi du klager så mye? (Smily er obligatorisk når man spøker her inne, ellers tror du jeg er dønn seriøs) Endret 11. juli 2013 av Emils. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Sikkert femte eller sjette gangen jeg snakker med EA om det samme problemet nå. Dagens EA. Hahahah!! Jaja, Kristine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) Har et spørsmål. Jeg har som regel kun spilt karrieremodus de siste par månedene, men i går oppfordret en kompis meg til å spille FUT igjen. Vant 1. divisjon nok en gang, og motstanden var helt patetisk dårlig. Har nå vunnet den øverste divisjonen to av to ganger, mens kompisen min har vunnet den fem ganger. Nå sliter han, og har flere ganger rykket ned til 2. divisjon. Så jeg bare lurer på om nivået på motstanderne blir høyere for hver gang man vinner divisjonen? For ordens skyld slår jeg han når vi spiller H2H også, så kanskje han bare ikke er god nok. Endret 12. juli 2013 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Nei, det blir ikke det. Men det skal sies at det er merkelig mange som er tragisk dårlige som du kan møte i første divisjon. Kan gå mange kamper og bare møte folk du skulle tro aldri har spilt Fifa før, så kan du møte det motsatte i lang lang tid etterpå. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Herlig, en pro jeg har ligger på 82, men jeg kjøpte tre oppgraderinger i katalogen, i tillegg til å få et par "+1" i kamper, men står fortsatt på 82. Er det mulig å se hvor langt unna 83 jeg er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå