Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Tusen takk for informasjonen. Skal se om jeg får installert detta :)

 

Tror ikke at jeg vil kjøpe fifa 13. I så fall må det et veldig godt tilbud til, men får sw hva jeg gjør.

 

Er det forresten ansikter til unge folk fra youth squad osv? I vanilla så er de helt svarte nemlig.

 

150,- er ikke ille :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nok å rette på i pro-modusen. Spilte stopper og steg fra 6.0 til 6.2 bare ved å holde inne L1. Motstanderen kom seg knapt over midtstreken, så jeg kunne ikke gjøre noe til eller fra. Så slapp vi inn et mål, hvor jeg ikke var i nærheten eller kan klandres for målet, og bare pga målet sank jeg ned til 5.7. Endte på 5.8 etter å ha spilt en tilnærmet perfekt kamp, selv om jeg riktignok hadde lite å gjøre. Etter kampen ser jeg at jeg har 0 taklinger, som selvsagt er bullshit. Vant kanskje ballen 3-4 ganger. Og det kan ikke være slik at det er sklitaklinger de teller heller, siden jeg hadde 5/5 i forrige kamp og ikke sklitaklet en eneste gang. 9 pasninger med 100 % treffsikkerhet, og jeg får fortsatt 5.8. Posisjoneringen min er det ikke noe å si på siden jeg holdt inne L1 store deler av kampen, og det heller dro opp ratingen. GG, EA.

 

Snakka med EA for kanskje fjerde-femte gang på få dager. Forklarte problemet på en lett forståelig måte, men han var stokk dum og det var mye fram og tilbake før han fanget opp hva som er saken. Sa at det gjaldt mangel på katalog-coins og at jeg ikke får kjøpt noe i katalogen når jeg er stuck på 146 coins, og han begynner da å gnåle om hvor mye fut coins jeg har. Så kommer det etter hvert: "try to read the chat". Haha, EA kundeservice <3. Bare LG kundeservice som er på samme nivå.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Vet noen når EA skal få fingeren ut av ræva å fikse overgangene på Match Day (vanlig avspark)?

 

De fleste er kommet på Ultimate Team, men nesten ingen overganger er kommet til match day, hva er det de surrer med? Eneste overgangene jeg har fått med meg er Falcao, Moutinho og Rodriguez....

Lenke til kommentar

Ser videoer på nettet osv... f. eks:

 

https://www.youtube.com/watch?v=ww3D4xgDE20

 

Og det som skjer er at det dukker opp kommentarer som "I e-mailed EA and told them i lost Messi and Ronaldo, and i got them for free! E-mail EA at [email protected] [Eksempel] with your username, password and security question answer and you will recieve the players!"

 

1. EA bruker ikke G-mail-adresser.

 

2. De ville aldri spurt etter passordet ditt.

 

3. Dessuten er ikke EA såpass naive.

 

Hvem er dumme nok til å sende passordet sitt til en slik adresse?

Lenke til kommentar

Det er konsekvensen av at folk kommer på nettet uten å vite noe om det. Spesielt unger ned mot 13 år og slikt vet ikke hva som er scam og ikke. De tar alt for god fisk.

 

Ja, det er sant. Det er nesten til å grine av. At noen kan være så dumme er helt uforståelig for meg..

 

Det er flere enn du aner. Du vil ike tro hvor mange som skriver kommentarer på videoer som skal "gi" dem spillere om de logger seg inn på en fake webside som faktisk spør etter sikkerhetsspørsmålet og svaret.

 

Og folk gjør det, og folk blir lurt og mister det dem har.

 

Ja, det er sant. Og så er det også ofte egne videoer som anbefaler at man skal gjøre dette, og så er likes&dislikes sensurert, i tillegg til at kommentarer må bli godkjent.

 

Seems legit. NOT.

Endret av FandensOldemor123
Lenke til kommentar

Man trenger ikke å være generelt dum for å gå på slike triks. Greit nok at FUT-svindlene er lett å gjennomskue, men de blir flinkere til å fikse nettsider så man skal bli lurt osv. Når man er 13 år kan man ikke bli kalt dum for å bli svindlet. Det eneste de leser er "free players like Messi". Problemet er foreldre/skolen som ikke har nok fokus på internett sikkerhet og hva man skal gjøre online/ikke gjøre. Unger blir bare slengt på nettet og vet egentlig relativt lite om hva som er scam og hva som er ekte. Når det er sagt så blir det morsomt nå som åndsverksloven har blitt satt igang, med tanke på at unger ikke vet hva som er ulovlig/lovlig og at de kommer til å laste ned torrents som foreldrene må stå til ansvar for tviler jeg ikke på. Selv om det regnes som stjeling blir man ikke lært opp til at det er det, på lik linje med butikktyveri.

 

Uansett, ble litt off topic, men poenget mitt er at foreldre/skole eller lignende må ta skylden for uvitenheten som barn som kommer på nettet har i dag. Det er ikke slik at man må lære seg hva som er scam og sånt slik det var tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...