Jørgen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Et naturtalent som meg kan gjøre det meste ut av det minste, ja. Spent på om jeg får kjøpt det til release i år. Jeg må kjøpe ny PS3 og skjerm også. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Skal bli rene nytelsen å ikke møte på flere proer som er 99ovr, 127 i alle ferdigheter. Er så lei av disse idiotene som tror de er gode når de har en pro som er milevis foran mesteparten. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da er fifa13 bestilt.. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 (endret) Er det ELKJØP som selger billigst foreløpig? Kanskje like greit å bestille der med en gang. Endret 4. september 2012 av Breni Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Da har eg gått til innkjøp av EA season ticket også. Gleder meg til sniktitte/spille Fifa 13! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Tror det er billigst på elkjøp ja. Og ikke minst er de raske med å sende ut! Hadde lett betalt 499 om det betyr at jeg får det et par dager før. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 4. september 2012 Forfatter Del Skrevet 4. september 2012 Da har eg gått til innkjøp av EA season ticket også. Gleder meg til sniktitte/spille Fifa 13! Pris? Og har EA og Sony blitt enige. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 225. Litt drøy kanskje og de har visstnok blitt det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Blir nok å bestille fra CDON.com som vanlig. Har forhåndsbestilt flere ting fra dem og det har alltid kommet på release-dagen, eller dagen før. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Er Season ticket tilgjengelig på PC også? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Skal ikke si det 100%, men eg tror det ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Kjøpte EA Season Ticket på PS3 i fjor jeg via US Store. Da kom det enda tidligere siden release var tidligere i USA. Men nå er det altså tilgjengelig til EU PS3 brukere? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 FIFA SOCCER EARLY RELEASE: Sept 22, 2012 REGULAR RELEASE: Sept 28, 2012 --- Og det står jo at man får 3 dager tidligere access.. men når man velger Europa så kommer dette opp. 6-7 dager early access for oss da?! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Skal bli tilgjengelig den 22 for oss. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Og vi får spilt den helt frem til 28. september? Får spilt den i 6-7 dager? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kan noen forklare hva dette early release-greiene er? Må jeg kjøpe noe i tillegg? Isåfall er det uaktuelt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Du betaler et par hundringser. så får du prøvd alle EA Sports-spill (FIFA, NHL, Madden, PGA og NCAA Football, så vidt jeg husker) i noen dager før det kommer ut. I tillegg får man ting in-game. For FIFA er det 24 gold premium packs i FUT. Prisen på pakker er også redusert om du kjøper med Microsoft-poeng. Det at man får spille spill man uansett ikke har tenkt til å kjøpe gjør det verdt det for min del. Klarer lett å spille et spill ferdig i løpet av fem dager. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 (endret) Og vi får spilt den helt frem til 28. september? Får spilt den i 6-7 dager? Kan noen forklare hva dette early release-greiene er? Må jeg kjøpe noe i tillegg? Isåfall er det uaktuelt. 225kr så får du spille spillet til det kommer ut. La oss ta Fifa 13 som eksempel, spillet kommer ut 27Sept (Bekreftet 25 hos Gamezone forøvrig) kjøper du EA season ticket så blir spillet tilgjengelig for nedlasting den 22Sept i EU Store. Du kan da spille det FULLE spillet, (altså ingen begrensninger)frem til releasedato, på release dagen da blir den versjonen du har ubrukelig. Du får 24 Premium Gold Packs i UT, samt 20% avslag på pakker når det fysiske spillet blir sluppet. Endret 5. september 2012 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Takk for opplysningen, bois! Tror jeg heller forhåndsbestiller det på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå