oscrue10 Skrevet 8. juni 2013 Del Skrevet 8. juni 2013 (endret) Opprettet enda en Pro-klubb alle gode ting er tre, eller noe. Bare å joine, dere som ikke har en klubb allerede. Motorboating FC, PS3. Skype er et must, kun tekst. Tråd på EA-forumet denne gangen også, lagt til to på Skype nå rett etter å ha opprettet tråden. Skype er brickw1. Begynt å spille, og håper på å fortsette i morgen. Endret 9. juni 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1501622&st=20 FIFA 14 tråden. Nå er det E3 i kveld og vi får da en nærmere kikk på FIFA 14. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Tenkt å spille pro clubs om en halvtime, hvis noen vil joine. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 Nei, nå er det straks EA sin tur på E3 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Herregud. Å få ødelagt kamper av lag fordi motstanderen har pisse dårlig internettilokobling er så jævla irriterende. Merker det jo ikke på 5 spilleminutter. Alle hans tre mål kom som direkte følger av at det er umulig å spille forsvar når det lagger. Så lenge jeg hadde ballen funka alt fint, når han får den så er det helt ubrukelig. Klarte uavgjort, men sykt irriterende. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Herregud. Å få ødelagt kamper av lag fordi motstanderen har pisse dårlig internettilokobling er så jævla irriterende. Merker det jo ikke på 5 spilleminutter. Alle hans tre mål kom som direkte følger av at det er umulig å spille forsvar når det lagger. Så lenge jeg hadde ballen funka alt fint, når han får den så er det helt ubrukelig. Klarte uavgjort, men sykt irriterende. Men hvorfor er det sånn? Brukes det mer av motstanders internettlinje når han har ballen enn når jeg har ballen? Merker det selv, men det kan vel ikke være sånn? Dritirriterende er det uansett. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg har ingen anelse hvorfor, men jeg sitter på 50mb fiber selv så flaskehalsen er enten motstanderen eller servere/geografisk avstand. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2013 Det er vel responstiden mellom dere, altså P2P som er avgjørende. Om du sitter med en ms på 10 og han med en ms på 110 så er det helt klart at han vil miste utrolig mye mer pakker og dritt, i tillegg til at det blir ustabil datastrømming på tvers av dere. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gudd gudd. Blitt lite Fifa med meg, er helt oppslukt i Darksiders og har nesten platinum i boks der. Men eg tar pauser fra det innimellom og da er eg fint med. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Gudd gudd. Blitt lite Fifa med meg, er helt oppslukt i Darksiders og har nesten platinum i boks der. Men eg tar pauser fra det innimellom og da er eg fint med. Glimrende, bare å følge med på gruppesamtalen og hive deg med når du vil det. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hmm.. har ikke spilt pro clubs på lenge, men er litt interessert i å spille igjen. Har dere noe krav til hvor god pro'en må være? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Hmm.. har ikke spilt pro clubs på lenge, men er litt interessert i å spille igjen. Har dere noe krav til hvor god pro'en må være? Nei, ingen krav til rating eller hvor ofte du kan spille. Eneste krav er at du må være en lagspiller og grei å kommunisere med. Var du med på "Diskusjon NO"? Mener det var en Kriss der (stopper?). Send forespørsel hvis du vil være med, fint om du er på Skype også. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sist jeg spilte pro clubs med folk fra forumet var vel rundt 2009/10, hehe. Bare å legge meg til på PSN: Kriss_94 og skype: krgjerde Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nei, ikke ta med han ovenfor her da, spilt sammen med han for mange år siden. Skikkelig tosk. Hehe, neida. Tuller, husker Kriss og bare å legge han til! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 hehehe, husker deg godt LunaticFanatic (ditt ekte navn). Og hvis du lurer, så er det fortsatt robotdans ved hjørneflagget etter golazo Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 (endret) Spilt en del kamper i dag, totalt står vi med 13-2-3. 80-rated DBM1604 ut, 87-rated brickwall_NOR inn som ny manager Endret 14. juni 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Har sendt forespørsel om overgang. Endret 3. april 2016 av Fjott2 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Har sendt forespørsel om overgang. Skype navn er live:arnebelinda2 eller no sånt. Bare Rune som har sendt. Lagt til. Kom på Skype også, "umulig" å kommunisere på konsollen. Blir borte de neste tre timene eller noe, men de andre skal spille nå ganske snart. Endret 14. juni 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå