Brandshal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fifa 13 har generelt vært dyrt for meg, med å måtte kjøpe inn 2 ny kontroller.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Kan være med på 1 kamp før United skal igang. Noen som prater enten via tekst eller noe slikt på Skype under kampene? IcedInsanity på Skype uansett. Fifa 13 har generelt vært dyrt for meg, med å måtte kjøpe inn 2 ny kontroller.. Har klart meg med 1. Men ett tips er å teipe en ødelagt en skikkelig sammen, så den tåler en trøkk. Så bruker du den når du føler for å kaste noe. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Kan være med på 1 kamp før United skal igang. Noen som prater enten via tekst eller noe slikt på Skype under kampene? IcedInsanity på Skype uansett. Har klart meg med 1. Men ett tips er å teipe en ødelagt en skikkelig sammen, så den tåler en trøkk. Så bruker du den når du føler for å kaste noe. Fant to IcedInsanity som kunne være deg. Tenkte å legge til begge, men den ene fikk jeg bare opp på første søket. Hvis det var feil bruker, så er jeg brickw1. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Fifa 13 har generelt vært dyrt for meg, med å måtte kjøpe inn 2 ny kontroller.. 2 er ingenting. Men har begynt å teipe nå. Lenke til kommentar
GiantMeal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Stratoskuene leter etter pro clubs spillere. Vi spiller i 2.Divisjon akkurat nå. Har vært 1.P unna seier i 1 før alt gikk gale. Noen som er gira på å joine oss? Dette er da på xbox. GT: l 21 l Alex Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Gamer dere med snuso og sånt fortsatt? Lenke til kommentar
GiantMeal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Japp, er bare meg, Snuso og Roy. Vi kunne trengt deg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 5. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2013 Japp, er bare meg, Snuso og Roy. Vi kunne trengt deg. Kan bli med på noen kamper av og til Lenke til kommentar
GiantMeal Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Pro clubs ell? Om det var meg du siktet til, så er svaret ja. Vi har club på xbox, om du har xbox, er det bare å joine. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Om det var meg du siktet til, så er svaret ja. Vi har club på xbox, om du har xbox, er det bare å joine. Var Brickwall over her som jeg bl.a siktet til Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Pro clubs ell? Du kan adde meg på skype så tar vi det der. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Du kan adde meg på skype så tar vi det der. Ok, heter der a? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 5. mai 2013 Del Skrevet 5. mai 2013 Ok, heter der a? brickw1, kunne kanskje skrevet det på nytt. Spiller med en annen pro nå. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 (endret) Kan man finne pro-statistikken på web? Kamper spilt, mål, assists osv. Fant det. Endret 2. juni 2013 av Brickwall Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Kan man finne pro-statistikken på web? Kamper spilt, mål, assists osv. Fant det. Hvor fant du det? Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Hvor fant du det? Der hvor jeg logger på FUT kan man velge Pro Clubs. Logga inn på den siden (vet ikke om det er nødvendig), og søkte. PS3 og any/all på alt annet. Ganske bra statistikk på klubben, mtp på scorede mål. Dutch har faktisk spilt flere kamper som keeper. Han nederste er any, med 18 % på taklingene :/ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Fifa 14 gameplay trailer til Xbox 360 og PS3. Eller er det Fifa 13? Ser ikke noe forskjell. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=vQiJ_XOxsHY PS: Han snakker veldig Dangelsk. Endret 6. juni 2013 av Emils. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå