Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Skjønner deg godt. Har merket akuratt det samme online med VP'en også. Noen kamper er alle VP'ene sinnsyke, skyter godt, løper fort som faen og kan dempe og sentre baller. Kampen etterpå derimot kan være helt motsatt. Ingen får til noenting og det ser ut som en gjeng med amatører med 65 rata spillere som er utpå.

 

Kom faen ikke her og fortell meg at det ikke er noe muffens i dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner deg godt. Har merket akuratt det samme online med VP'en også. Noen kamper er alle VP'ene sinnsyke, skyter godt, løper fort som faen og kan dempe og sentre baller. Kampen etterpå derimot kan være helt motsatt. Ingen får til noenting og det ser ut som en gjeng med amatører med 65 rata spillere som er utpå.

 

Kom faen ikke her og fortell meg at det ikke er noe muffens i dette spillet.

 

For min del som Pro Club spiller er dette spillet helt klart dt værste siden Fifa 09 der Pro Clubs for første gang var med. Pro Clubs i år er det bare dverger med langt over 90 i fart som bare vender og løper hele kampene. Av en eller annen grunn har ikke styrke noe å si siden dem får med seg ballen i nesten alle situasjoner som man havner i, veldig overvurdert. Rytme er vel kanskje helt fraværende siden botene ikke eier kontroll eller pasninger, veldig rart siden dem skal være 70 ovr, men er lagt dårligere enn vanlige spillere i spillet som har 50 ovr. som du skriver er noe muffens med hele spillet, og spillet i år er lagt opp til at alle skal kunne føle seg gode. Dette er helt feil i et spill som dette der gode spillere skal ha et overtak. Aldri følt meg så dårlig som i år på Fifa, min klubb har alltid vært ganske bra, 2-3 tap per 20 kamp maks. I år kommer tapene på løpende bånd, bokstavelig talt. Eneste av mål eg slipper inn er folk som løper og vender og ikke minst high trough balls som virker det eneste 80% av de som spiller kan gjøre, nei Fifa 13 er en stor nedtur og kommer dessverre ikke til å bli noe bedre neste år heller. Fart har vært overvurdert i flere år men Fifa 13 er klart det værste der så langt.

Lenke til kommentar

Man må selvsagt ikke glemme at UT dessverre har gjort at Fifa spillene blir dårligere for hvert år, der ligger pengene for EA og de nedprioritere de andre modusene. UT skulle aldri ha kommet og da hadde nok Fifa 13 vært mer Finpusset også. Spillet har jo enda den buggen i Pro Clubs der spillet crasher i Arenaen før kampene, da må man helt ut på dashbordet. Om dette hadde skjedd i UT hadde det vært fikset på timen.

Endret av Raul07
Lenke til kommentar

Håper EA fikser H2H og pro-modusene. Hadde vært kult om man startet med en pro på 60, og at proen faktisk tilsvarer 60 i ultimate team.

 

Proen min ligger på 86 nå, men er forferdelig dårlig. Bronsespillerne i ultimate team er bedre.

 

For min del så skal proen være like god som en spiller på en VANLIG mode når han er 60ovr. Er ingen hemmelighet at spillere i UT er voldsomt mye bedre enn akkurat den samme spilleren i H2H Seasons. UT er en mode der alt er forenklet og spillets svakheter blir enda mer synlige.

Lenke til kommentar

UT er ubrukelig. Problemet er at hvis du har god kjemi, så blir alle spillerene mye raskere, får bedre stats og bedre finishing osv, så det blir jo 100% arcade fram og tilbake, der det eneste som teller er hastigheten til spillerene.

 

Kjemi burde først og fremst gjøre at spillerene greier å samhandle bedre, posisjonere seg bedre og gjøre spillerene minimalt bedre (som bedre ballkontroll, touch, passninger).

Endret av Rankiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

UT er ubrukelig. Problemet er at hvis du har god kjemi, så blir alle spillerene mye raskere, får bedre stats og bedre finishing osv, så det blir jo 100% arcade fram og tilbake, der det eneste som teller er hastigheten til spillerene.

 

I call bullshit. Er sånn det burde være i teorien, men hver gang jeg blir matchet mot en løk med 30 kjemi og 11 spillere fra ulike land og ligaer, i feil formasjon og posisjon, så vet jeg at jeg er fucked. Når Alba og Clichy (90 og 89 pace) blir direkte parkert av en sølvsopp med 70 pace og 2 kjemi så er det noe galt med dette spillet.

 

Jeg har gitt opp FUT nå. Man møter de samme lagene om og om og om igjen, med unntak av noen kamper hvor du møter det jeg skrev over her. Latterlig spill.

Lenke til kommentar

Er ting som må fikses på neste Fifa, er en grunn til at eg ikke kjøpte årets versjon før langt uti dette året. Nå skal de ha blitt sagt at EA skal fikse fartfprskjellene. Sånn som det er nå er det enorme forskjeller. Og ofte den med raskest spillere vinner kampen. Fartforskjeller i virkeligheter er ikke så store som i Fifa. Fart er blitt mer og mer overvurdert i Fifa. Er en grunn til at over halvparten som spiller bare slår langt mot raske spillere. Er jo mangler på ferdigheter også men de har funnet ut hva som funker. Eg klarer ikne å se hva som er moro med å spille på denne måten.

Lenke til kommentar

Dommere på Fifa altså. På slutten av en kamp kom jeg alene med keeper, motstanderen kommer ut med keeperen for å sette inn en takling, jeg gjør en enkel manøver og plasserer ballen i mål. Hva skjer? Jo akkurat i det ballen går inn i mål blir spilleren min overfalt av keeperen. Målet blir annullert og blir omgjort til straffe isteden! Og tror du ikke keeperen reddet straffa? BULLLSHIT.

Lenke til kommentar

Jeg har fått et problem i Ultimate Team jeg håper noen kloke hoder her inne kan hjelpe meg med.

 

Jeg har kjøpt endel kontrakt kort på auksjon, men jeg får ikke lov å bruke de på spillerne mine selv om de ligger i klubben.

Da jeg vant auksjonen valgte jeg å flytte de til klubben. Så når jeg nå går inn på consumables i klubben min ligger kontrakt kortene der.

Men, når jeg går på Squad og velger en spiller for å bruke et consumables kort kommer ikke kontrakt kortene jeg kjøpte frem, og jeg får ikke brukt de.

Går jeg på kontrakt kortene i klubben er eneste valgene jeg får å flytte til Trade pile eller List item.

 

Samme problem gjelder for både spiller og manager kontrakt kort.

 

Er dette en feil, eller er det noe jeg ikke har skjønt?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Jeg finner det morsomt at EA har klart å være realistiske på et punkt i år, dommerne. Makan til dritt har jeg jeg faen meg aldri vært borti tidligere. Taklinger som bommer på ball og måker ned spiller = ikke straffe. Taklinger hvor man enten ikke treffer spiller eller ball, eller treffer kun ball = straffe. I tillegg så har jeg sikkert fått 49 av 50 røde kort ved å takle rent på ball som bakerste mann. Håpløst irriterende når ingen av dem du spiller med skjønner en dritt, før man finner ut at dommeren har blåst straffe.

Lenke til kommentar

Opprettet en klubb som jeg kalte VGD Streakers. Tråd på VGD og EA-forumet. Godtar alle og luker vekk ugress ved behov. Foreløpig fire interesserte.

 

Sendt en forespørsel. Lyst å spille skikkelig online igjen. Drop in kamper er nyttesløst nå, det er ingen INGEN som sentrer lenger. Og det ender bare med at alle takler alle og keepere som er overalt.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...