Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det var? Han skrev at ’han’ (Neymar) er VA. Jeg lurer på hva VA er. Jeg spiller ikke spill på Norsk.

 

Neymar er VV, men hans er tydeligvis omgjort til VA. Trodde alle visste hvilken posisjon NIF Neymar har og hva han kan gjøres om til.

 

Hvis left er venstre og forward er angrep/angriper, så blir LF og VA fort det samme.

Lenke til kommentar

Prøv å se etter alternative ting å kaste i veggen. Snusboks(tom selvsagt), plastikkopp etc.

 

Pleier å ha sånt stående i nærheten, men noen ganger ser jeg bare rødt, og det neste som skjer er at jeg holder en sprukket/knust og defekt PS3 kontroller. Det har gått ut over både sofa, vifte, fjernkontroller osv. Sofaen er vel det vittigste. Den var en gang en hjørnesofa, nå har den bare en "enkel" sofa. Skulle nesten hatt en kamera som filmet 24/7, lastet film av en rabiat meg opp på youtube, blitt ydmyket av alt og alle, og kanskje jeg da hadde lært.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Ikke send medspiller i press til alle døgnes tider. Mange er jo vanskeligere å spille mot når dem legger fra seg kontrolleren etter å ha fått nok juling. Det er typisk dem som ruser ut med 2 spillere etter ball, sklitakler mye og bruker offside-trap hele tiden. Offside-trap er ubrukelig, selv om du kanskje setter motstanderen i offside en av tre ganger. Sklitaklinger på lykke og fromme er også ofte ubrukelig.

Lenke til kommentar

Unngå å bruke RT og LT også. Prøv å senke farten til mostanderen ned med å bruke kun LT. Led spilleren dit du vil ha han, og prøv å blokker passningsmuligheter. Når tiden er inne tar du ballen eller blokkerer skuddet hvis han kommer nærme nok :)

Lenke til kommentar

Ang. Neymar som spiss, så vil jeg anbefale å prøve Aguero hvis man kan leve med 4 stjerners skills vs. 5 for Neymar (og at det passer med kjemi selvfølgelig). De er veldig like spillertyper imo.

 

For en stund tilbake var det en del prat om random buttom press og andre "uforklarlige" feil på kontrolleren, i går fikk jeg endelig ånden over meg etter å ha slitt med random spillerbytter og lobber når jeg skulle skyte, etc. Utførte en fix ved å legge tape under kretskortet/båndet som overfører signaler fra L12/R12, samt renset kontaktflatene med rødsprit. Dette løste problemet 100% for meg i hvert fall!

Lenke til kommentar

bruker alltid spiller nr. 2 nærmest ballen når jeg skal forsvare, tapp'er R1 bare for at spiller nr. 1 nærmest ballen skal gå etter ballføreren. den spilleren jeg er bruker jeg til å blokere passnings muligheter. motstandere kommer etterhvert til å gjøre en feil. døballer har jeg funnet ut at det er best å bruke runding uansett om det er en døball for eller imot, balle går alltid mot motstander sitt mål.

Lenke til kommentar

Å herre jesus.... Som mange andre har jeg hatt "online pass" problemet, men jeg har ikke kunne fikset det da EA sin "work around" ikke har fungert for meg. I stede har fifa fungert så lenge jeg har logget på PSN før jeg starter spillet. Men i dag har EA antageligvis gjort noe satans smarte greier, for jeg får konstant meldingen "Were sorry but you are not permitted to register an online pass". Uansett hva jeg gjør.

 

https://help.ea.com/article/fifa-13-online-pass-workaround-for-ps3-or-xbox Denne flotte "work around" metoden fungerer ikke i det hele tatt, da jeg ikke har noe koder eller downlaods i "view downloads" mappen på PSstore. Håper dette på magisk vis fikser seg i løpet av dagen. Skjønner ikke at jeg fortsatt gidder å holde på med Fifa. Det er helt utrolig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som vet hvordan man får spilt av egen musikk?

Du må importere musikk til PSen og så kan du gå inn på Innstillinger i Fifa etterpå og velge hva slags musikk som skal spilles når.

 

Jeg lurer på noe ang. Utfordringer og XP. De siste to utfordringene jeg har utført har jeg ikke fått noe XP for. I Nyhetene står det bare "Som belønning har din daglige XP-maksgrense økt i dag. 0 XP 500 FCC." Hvorfor skjer dette?

Lenke til kommentar

Fy faen i helvete jeg hater dette spillet så intenst av og til. Av og til så insisterer Fifa på at mine spillere ikke skal få til en dritt, og motsparten skal sette alle taklinger og pasninger og skudd. Av og til skjer åpenbart det motsatte også, men det er ikke i nærheten av like morsomt å ha flaks som det er frustrerende å ha uflaks. . Ubrukelige drittspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...