Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Ja, men de jeg møter som er i samme divisjon, har ca. det samme lvlet som meg?

 

Nei, det er overhodet ikke relevant. Du får for eksempel poeng (som er en bidragsyter for at du går opp i nivå) via karrieremodus.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okei, da har jeg misforstått. Var så sikker på at man ble matchet opp mot andre med samme level. Mener jeg leste at dette var det nye match making systemet til EA i Fifa 13, for at alle skulle få samme spillopplevelse. Altså, de som nettopp har kjøpt fifa og starter fra scratch med lvl 0, møter andre med lavt lvl, og ikke spillere som f.eks. har spilt fifa i evigheter og er høyt lvl, i tillegg til at de selvfølgelig skal være i samme divisjon. Men da tok jeg feil da :)

 

EDIT: Var visst bare i Div 10 det var gode spillere. Har 10 seire på rad nå (13-0-4). Har kanskje fått fullføre 8 av de kampene. Folk leaver jo i ett kjør når jeg scorer noen mål. Synd de ikke får noe straff for det, annet enn vanlig tap. I tillegg har spillet krasjet et par ganger. Først ble hele skjermen svart, og nå leavet en type, men jeg har ikke fått opp "Connection was lost" og "Exit". Så nå venter jeg litt og ser om det fikser seg. Blir hissig om jeg må restarte å får tap. Ledet 3-1 med PSG over Chelsea i det 90 minutt. Skjønner ikke hvorfor han da vil leave. Kampen er så og si ferdig....

Endret av G27
Lenke til kommentar

er i lever 66, og jeg møter alt fra berusede gutt unger med mic til fifa pros som skal takle linjedommeren som alltid er innpå banen når han feirer OG skal se reprise 3 ganger hvor den siste er i den maks irriterende slowmotion replayen.

 

tror ikke det er noe som helst som har noe å si om hvem du kommer opp mot.

Lenke til kommentar

Er Fifa 13 lekegrinden til alle noobs og drittsekker? Spilte 4 kamper, tapte alle fordi den idioten eg spilte mot Sto å sentret i forsvar hele kampen. Fy fan for en møkka spill. Avinnstallert av pcen, skal ikke røre den makkverket igjen. Møter også bare tullinger som bruker pace hele tiden og høyeballer over forsvaret. Tror dem er gode da, men er jo sånn 7 av 10 spiller Fifa. Mangler de viktigste, det er fotballforståelse

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter at jeg fucket opp det spanske laget mitt for en stund siden med ny formasjon, så solgte jeg de dyreste spillerne og prøvde å finne ut en måte å bygge det opp på nytt igjen. Har blitt veldig komfortabel med 4-1-2-1-2 i det siste, så valgte å gå for det. Med dette laget har jeg nå tre lag jeg kan rullere med. Har et lag fra Serie A også, men har ikke spilt med det siden før jul, så vet ikke om jeg skal pusse litt på det, eller kvitte meg med spillerne der også.

 

BPL - Main team:

87z9ymkz3427zooyf24w.png

 

Brazil - 2nd team:

kdaxzvaqysp84f6qum2.png

 

Liga BBVA - 3rd team:

ys6wnjt1uy63rmakdeio.png

Lenke til kommentar

"Såpass dårlig" er vel din mening... Jeg er stikk motsatt. FIFA 13 er det beste FIFA-spillet jeg har spilt.

 

EDIT: Har spilt/eier alle siden 97 (den med innendørs-fotball!!), bortsett fra 2004.

 

Helt klart det beste FIFA-spillet, ja. Jeg starta også med FIFA 97, er kanskje tre-fire spill jeg har gått glipp av siden det.

 

FIFA 99 er en av mine favoritter, men selv om det hadde høy underholdningsverdi så er jo dagens spill et hav bedre.

 

Vi var fem stykker som spilte '99 sammen, og tre av oss sverget til 3-3-4 formasjon. Han ene brukte til og med Rui Costa som en av de tre forsvarerne, kamikaze deluxe, ble ofte ti mål eller flere per kamp :p

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

De to FIFA-spillene jeg har mest minner fra, er FIFA 2000 som var det første spillet med den norske ligaen. RBK med John Carew husker jeg var kanon! Og ikke minst den beste FIFA-låten, EVER:

 

 

Det andre er FIFA 2003 som var det første FIFA-spillet jeg kjøpte til Xbox. Ikke helt sikker, men syns også å huske at man kunne spille 2 x 45 minutter på dette spillet? Husker jeg og venner spilte Real Madrid mot Lillestørm osv, og det endte med helt syke sifre. Banegrafikken var også kul husker jeg.

 

I tillegg har man jo World Cup 98 som også må hives inn som et av mine favoritter. Gode gamle dager, jeg savner det noen ganger!

Lenke til kommentar

"Såpass dårlig" er vel din mening... Jeg er stikk motsatt. FIFA 13 er det beste FIFA-spillet jeg har spilt.

 

EDIT: Har spilt/eier alle siden 97 (den med innendørs-fotball!!), bortsett fra 2004.

 

Jeg mener jo ikke at fifa 13 er dårlig, tvert i mot, det er det beste. men hva er da grunnen til at det er så mange som har lagt det på hylla etter så kort tid? jeg spiller det ikke like mye som i starten av januar. fifa 10 til fifa 12 spilte jeg konstant hele året. jeg starta med fifa 03 siden det var da jeg var gammel nok til forstå meg på spillet og jeg har fifa 06 som mitt beste minnet og derretter fifa 10.

Endret av Superbia
Lenke til kommentar

Jeg mener jo ikke at fifa 13 er dårlig, tvert i mot, det er det beste. men hva er da grunnen til at det er så mange som har lagt det på hylla etter så kort tid? jeg spiller det ikke like mye som i starten av januar. fifa 10 til fifa 12 spilte jeg konstant hele året. jeg starta med fifa 03 siden det var da jeg var gammel nok til forstå meg på spillet og jeg har fifa 06 som mitt beste minnet og derretter fifa 10.

Jeg har lagt det på hylla fordi at på online-delen er det umulig å komme langt fordi jeg ikke spiller nok og dermed ikke er god nok. Selv om jeg er sånn passe god, møter jeg alltid folk som er 100 ganger bedre (føles det ut som). På UT-delen møter man bare folk som har kjøpt seg sykt gode lag og dermed er det umulig å kun spille seg opp med de poengene man får underveis i spillet.

 

Hvis jeg spiller nå er det kun for å utvikle min pro event. spille med venner.

 

Ellers er Fifa 13 utrolig bra, sånn spillmessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...