Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan laster jeg ned oppgraderte squads, og LAGRER dem slik at de automatisk kommer neste gang jeg starter PS3en? Hadde samling med noen venner i går, og vi falt ut fra EAs servere hele tiden. Da ble det plutselig et par kamper med lagene som kom med FIFA i høst en gang. Jævla drit når jeg ville brilliere med QPR mot et oppdatert Liverpool...

 

Hele menysystemet til EA er så lite intuitivt som man kan få det.

Lenke til kommentar

Hvordan laster jeg ned oppgraderte squads, og LAGRER dem slik at de automatisk kommer neste gang jeg starter PS3en? Hadde samling med noen venner i går, og vi falt ut fra EAs servere hele tiden. Da ble det plutselig et par kamper med lagene som kom med FIFA i høst en gang. Jævla drit når jeg ville brilliere med QPR mot et oppdatert Liverpool...

 

Hele menysystemet til EA er så lite intuitivt som man kan få det.

 

Først laster du ned oppdateringen så går du på squads og lagrer den manuelt...så blir det lagret

 

 

Customise Fifa > Edit Teams > Change Squads/Rosters > Download Updates

 

Så går du på > My Fifa 13 > Fifa 13 Profile > Save > Squads

Endret av SmdYouNoob
Lenke til kommentar

Knust tre kontroller den siste uken på grunn av dette møkket av spill. Spillet er jo bygd sånn at her kan man tape mot absolutt alt av dritt som man finner. Tilfeldigheter er ordet... Gledet meg utrolig mye til klubb, men når alt av Leaderboards er bygget på antall spilte kamper og ikke beste statestikk da gir eg bare oppe. 7.4 som ANY, beste på hele top 100 listen, men folk med 6.6 ligger over meg fordi de har flere kamper. Gir liten mening. Samme med Leaderboards for klubben og H2H seasons. Samme drittet, her må man spille usannsynlig mye kamper for i det heletatt være på leaderboards.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spillet begynner å falle, virkelig. FIFA 11 og 12 holdt mye lenger. Da det var mye mindre irritasjons momenter. Jeg hater det første touch greiene. Her om dagen så satt jeg på purr faenskap og så på en fotballkamp kun for å sjekke om spillerne har så elendig touch i virkeligheten. Det som skjer 1-2 ganger i løpet av 90 min irl, skjer 10-15 ganger i løpet av en FIFA kamp. Det verste jeg vet er når jeg slår en perfekt ball over stopperne og ingen ringere enn Eden Hazard klarer å få et touch som går 5 meter bakover. Jeg venter fortsatt på at han skal få et slik touch irl.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg er FIFA 13 det beste så langt, men før FIFA 12 var det flere år jeg ikke spilte FIFA (da hadde jeg bare PS2).

 

Jeg merker veldig lite til alle ingame-problemene som mange snakker om, som at de ikke kan styre spillerne, de lever sitt eget liv, ballen forsvinner osv. Det eneste som irriterer meg er alle bugs i menyene, nedetid, vedlikehold osv.

 

Hadde helst sett at FIFA 14 er mer eller mindre det samme spillet ingame, men at de retter opp alle bugs utenom, serverproblemer osv, og kanskje gjør noe med kommenteringen som også er ganske kritikkverdig.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Irriterer meg like mye over ting rundt spillet som selve gameplayet. Når jeg skal spille FIFA har jeg ikke alltid en hel dag satt av til prosjektet.

 

'ah, 30 minutter før jeg må stikke. Tar 2 kamper Fifa før jeg stikk'

*Slå på playstation*

*vente 20-30 sekund, før jeg får velge FIFA*

*vente 30-40 sekund før jeg får trykke start*

*vente 10-15 sekund før jeg IGJEN må trykke start*

*loading trophies* - 'ah hva faen, en ny evighet?'

 

*velge online games, eller hva den så "intuitivt" heter nå*

We're sorry but you are not permitted to register an online pass which is required to access all online features.

'I HELVETTE!'

 

Ut av spillet, laste ned online pass igjen, ny runde med inn på spillet, trykke start to ganger, ny loading av trophies osv.

 

Når jeg først får startet kampen er det gjerne gått 10 minutt. Jeg er etterhvert blitt en såpass casual gamer at jeg ikke setter av hele kvelder til spilling. Når 10 minutt av en session på 30 forsvinner i fjas, blir det rett og slett til at jeg spiller noe på PCen som starter opp på under 30 sekund. Jævla drittspill.

Lenke til kommentar

Fy faen dette spillet, eller folk som sitter med spakene.

 

Lenge siden eg har spilt Fifa online, med andre nå og kom fort på hvorfor. Fy faen så mange hjerneskadede evt døde folk det er rundtom. Spiller på lag med en retardert keeper, som slipper inn 3 mål de første 4 minuttene, slenger seg med runding på alt og da ser ut som han sklir bakover og slipper alt inn.

 

Så kriger vi tilbake to mål ved at blandt annet eg kommer alene med keeper og sentrer uselvisk ned til en annen som triller balen imål.

 

Så til poenget, på overtid får eg ballen nær 16 meteren..en høy pasning som går gjennom, prøver å komme fri til skuddmulighet ved at eg må dodge medspillere som ligger tettpakka rund 16 meteren, kommer til en god skuddmulighet og fyrer til, og idet eg gjør det kommer det en forbanna pikksatan og takler meg fra siden, og jada fyren er på mitt lag.

 

Er sånt forbanna piss eg hater ved å spille sammen med andre online, INGEN sentrer og alle skal oppfører seg som de er hjerneskadet.

 

Påtide å få inn 25års aldersgrense på online spill på Fifa, så får vi vertfall luket ut en god prosent av disse forbanna fjortisidiotene som bare skal ødelegge for absolutt alle.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Får man ekstra "ratingpoeng" for å fullføre en match? Lå på 6,7 bare sekunder før kampen var over, men endte på 7,0 (nest beste på banen, drop-in).

 

Spilte min første match som forsvarer, midtstopper på 173 cm og 68 kg. Løp i hvert fall opp det meste.

Endret av Brickwall
Lenke til kommentar

Enten har jeg aldri vært god i Fifa, eller så har jeg tapt meg så til de grader :-( Har spilt litt seasons H2H, og står med 4-0-4.... i divisjon 10 :omg: Eller var det sånn at man bare møtte folk med samme level som deg? Altså, jeg er level 37, og da møter jeg bare andre med ca. det samme lvlet? Så jeg ender opp med å møte spillere som er ca like god som meg uansett? Er ikke det litt rart? Da blir det vel ikke mye vanskeligere i divisjon 10 enn 1? Møter jo folk med samme level uansett? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...