ppplll Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Det funker ikke.. spiller på xbox 360 da.. Ingen andre som er plaget med dette.. Spiller i npower league 2 så får ikke reddet så mange skudd i løpet av en kamp.. jeg ligger på 4.7-6.6 i spillerrangering etter en kamp. en og annen kamp ligger jeg på 6.5-8.0 en sjelden kamp. Men dette har irritert meg lenge! Uansett hvor i feltet jeg plasserer keeperen når laget mitt er i 16 meteren til motsdtanderen. Så får jeg feilposisjonering hele tiden. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Noen som har lyst til å spille et par kamper i kveld? Xbox 360 - GT er mafsa Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 slo en fyr 0-2 med ett 1 stjerners lag mens han var manchester city! haha så jævlig eid Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Lastet nettopp ned pakken der jeg får 10 lag ekstra. Men hvor i H***** finner jeg de lagene? adden kostet 80 points Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Lol, du har PLASS til 10 ekstra lag som DU-SELV-LAGER Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 aaah i'm a loser......xo Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Hvilket nivå og hvilken kategori var det? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 slo en fyr 0-2 med ett 1 stjerners lag mens han var manchester city! haha så jævlig eid Kult. Har du møtt noen fra forumet ennå? 1 Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Kult. Har du møtt noen fra forumet ennå? nei...ingen som tør vil jeg tro Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 nei...ingen som tør vil jeg tro Hvilken konsoll spilte du på igjen? Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Hvilken konsoll spilte du på igjen? ps3 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 (endret) Var det ikke mot deg det var så mye lagg i spillet hver gang folk fra forumet spilte mot deg? Kanskje jeg blander brukernavn nå. edit: Dårlig hukommelse på hvem det var, men var en her inne som skrøt mye av å slå alle, og hver gang noen her spilte mot han så lagget det noe jævlig. Er vel en av grunnene til at jeg ikke spiller mot folk, for det lagger hver jævla gang (min linje sin feil). edit: Jo det var deg . Endret 6. februar 2013 av uTukt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var en eller annen eg spilte mot som var så jævla stor i kjeften, tapte 1-2 eller hva det var. Skal sies at det lagget noe helt grønnjævli i HELE kampen, og var slik med flere som prøvde seg mot samme typen. Skal ikke si at det er samme fyren som over her. Just sayin' Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Var i FIFA 12-tråden faktisk, så hukommelsen er ikke helt feil. Her er link til en av sidene der, og du var nok et av ofrene ja. Link. Er ikke meningen å blusse opp diskusjonen igjen (selv om det hadde slått rekord for høyt aktivitetsnivå i denne tråden), men det kan forklare hvordan han vinner så stort over andre, og med dårlige lag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 Haha, hewlute der var det mye dritt ja. It's all coming back. Hadde fortrengt det der eg. Lenke til kommentar
SmdYouNoob Skrevet 6. februar 2013 Del Skrevet 6. februar 2013 har flyttet siden den gang...så nettet skal være bedre nå 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2013 Folk gjør absolutt alt for å vinne. Uansett for feigt det er. Latterlige folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 9. februar 2013 Del Skrevet 9. februar 2013 Noen som ser på Vegas-turneringen? Fikk med meg den første kampen de sendte, ble 5-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå