Patrick123 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Nå har jeg lastet ned den seneste oppdateringen (1.04) og det er helt utrolig at EA ennå ikke har fikset problemet med at spillere skyter/sentrer/lobber/sklitakler av seg selv uten at du har trykt på knappene. Dette er utvilsomt det største problemet FIFA har hatt sånn som jeg kan minnes og jeg har ikke tall på hvor mange kamper i karrieremodusen jeg har måttet spille om igjen fordi jeg ikke har kontroll over spillerne mine. De kommer alene med keeper og sentrer den rett fram, de sklitakler spillere bakfra og får rødt kort... Det er nesten som om noen andre kontrollerte spillet mitt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Aldri opplevd det. Sikker på at det ikke er kontrolleren din som er problemet? Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det problemet har jeg med PS3-orginalkontrolleren, men ikke hama-kontrolleren. Søk på sticky ps3 controller på youtube. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Det kan ikke være kontrolleren fordi det skjer kun i kampene. Aldri i FIFA-menyen, aldri i PS3-menyen, ei heller i andre spill. Lenke til kommentar
OF5 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Har heller aldri opplevd dette. Det som frustrerer meg så til de grader er når jeg vil bytte til en bedre posisjonert spiller, men blir byttet til en annen som er mye dårligere plassert. Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Bruker du L1/LB til å bytte spiller? Hvis så, prøv å bruke analogspaken istedet. Pleier som regel å fungere bedre. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Nå har jeg presset og trykt på selve kontrolleren på alle mulige måter for å se om det er det som kan få knappene til å reagere, men nei. Det er heller ikke knappene som er overfølsomme fordi det er ikke nok p bare legge minimalt med trykk på de heller. Det eneste stedet dette skjer er i kampene og det er ikke hele tiden heller. Ingenting i menyene, ingenting i selve PS2-menyen, ikke noe i andre spill, etc. Den eneste logiske konklusjonen er at det er en eller annen "feilkobling" i FIFA som gjør at det tror at det mottar signaler fra kontrolleren selv om det ikke gjør det. PS: EA må være et av de få selskapene som kan slippe tre(!) oppdateringer for å fikse ett problem, uten å faktisk fikse det! Hittil i dag har karrieremodusen låst seg 7 ganger! PPS: En liten håndsnekkret liste over ting jeg kunne tenkt meg å sett i neste utgave av VP-modusen. Det er utrolig synd at dette ikke blir prioritert får når det funker så er det fantastisk! - Mulighet til å stå over kamper - Slippe å spille kamper som hele laget når du må byttes ut - Be om å bli byttet ut - Muligheten til å bli byttet inn - Be om mer spilletid - Be om å få spille i en annen posisjon - Muligheten til å ta frispark/cornere/straffer (Nå er det alltid den med høyest ferdighet på dødballer som får dem, og den eneste måten du kan bli bedre på er ved å ta dødballer (noe du aldri får)). - Statistikk for landslaget (nå kan du ikke se noe fra landslagskampene dine) - Mer logiske laguttak (Den desidert viktigste spilleren må spille mot Albania, men må stå over mot Spania) - Kunne se andre grupper i EM-/VM-kvalikk (av en eller annen sinnsvak grunn kan du kun se din gruppe) Endret 13. januar 2013 av Patrick123 Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 19. januar 2013 Del Skrevet 19. januar 2013 Noen som vet hvorfor man ikke får koblet til EAS FC serverne nå? Finner ikke noe informasjon fra EA noe sted... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fy faen i helvete, folk som spiller online med dårlig internettlinje burde blitt skutt. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fy faen i helvete, folk som spiller online med dårlig internettlinje burde blitt skutt. Nei. De burde få seg bedre internettlinje. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. januar 2013 Del Skrevet 20. januar 2013 Fy faen i helvete, folk som spiller online med dårlig internettlinje burde blitt skutt. Akkurat derfor jeg har sluttet å spille FIFA online. Forsåvidt eneste spillet der det lagger så mye, litt rart. CoD er tilogmed mer nøyaktig der. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. januar 2013 Del Skrevet 21. januar 2013 Jeg opplever mye lagg når jeg spiller Ultimate team, men ikke når jeg spiller Seasons. Rart. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Noen som vet hvordan jeg kan slette en corner jeg selv har laget, enten inne på spillet eller ved å gå inn på lagrede filer på konsollen (hvis det er mulig)? Corner-alternativet legger seg over kraftmåleren, helt dust. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. januar 2013 Del Skrevet 25. januar 2013 Vis noen føler for å spille en kamp på Ps3 så er det bare å adde meg på PSN Teag5 Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Er det sånn at hvis man tar ett lag i f.eks. 3.div, så kan man rykke opp til 2.div i vanelig kariere-modus? Eller blir man spillende i den divisjonen hele tiden? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. januar 2013 Del Skrevet 31. januar 2013 Du kan rykke opp. 1 Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Jeg spiller på be a pro karriere. Er keeper, men når ballen er på banen og på motstanderens banehalvdel så får jeg minuspoeng heletiden for feil posisonering.. Hvor er det lurt å oppholde seg for å ikke få trekk i spiller rangeringen? Jeg holder meg vanligvis rund 16 meteren når mitt lag f.eks har corner og innen straffemerket og på 5 meteren når de passerer midtstreken. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. februar 2013 Del Skrevet 1. februar 2013 Om du holder inne L1 (mener eg der er) så styres fyren din akuratt der han skal være til enhver tid (inni den sirkelen som kommer når du ser deg selv) holder du den inne stort sett hele tiden så får du ikke mye minus. Det som er cluet med keeper er at du bør få noen skudd på deg og gjøre noen redninger for at du skal få såpass høy score at det ikke gjør noe om den faller litt, falle vil den uansett gjøre med noen få halvpoeng mot slutten av kampene..uansett. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Men sirkelen vises ikke da lagene er på motsatt banehalvdel. Sirkelen kommer bare opp når de nærmer seg 16meteren min 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Du holder den inne uansett, eller står mest mulig i ro til de kommer over på din halvdel. Er snart ferdig med keeperbragdene og det virker hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå