Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Nå har jeg lastet ned den seneste oppdateringen (1.04) og det er helt utrolig at EA ennå ikke har fikset problemet med at spillere skyter/sentrer/lobber/sklitakler av seg selv uten at du har trykt på knappene.

 

Dette er utvilsomt det største problemet FIFA har hatt sånn som jeg kan minnes og jeg har ikke tall på hvor mange kamper i karrieremodusen jeg har måttet spille om igjen fordi jeg ikke har kontroll over spillerne mine. De kommer alene med keeper og sentrer den rett fram, de sklitakler spillere bakfra og får rødt kort...

 

Det er nesten som om noen andre kontrollerte spillet mitt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg presset og trykt på selve kontrolleren på alle mulige måter for å se om det er det som kan få knappene til å reagere, men nei. Det er heller ikke knappene som er overfølsomme fordi det er ikke nok p bare legge minimalt med trykk på de heller. Det eneste stedet dette skjer er i kampene og det er ikke hele tiden heller.

 

Ingenting i menyene, ingenting i selve PS2-menyen, ikke noe i andre spill, etc. Den eneste logiske konklusjonen er at det er en eller annen "feilkobling" i FIFA som gjør at det tror at det mottar signaler fra kontrolleren selv om det ikke gjør det.

 

PS: EA må være et av de få selskapene som kan slippe tre(!) oppdateringer for å fikse ett problem, uten å faktisk fikse det! Hittil i dag har karrieremodusen låst seg 7 ganger!

 

PPS: En liten håndsnekkret liste over ting jeg kunne tenkt meg å sett i neste utgave av VP-modusen. Det er utrolig synd at dette ikke blir prioritert får når det funker så er det fantastisk!

 

- Mulighet til å stå over kamper

- Slippe å spille kamper som hele laget når du må byttes ut

- Be om å bli byttet ut

- Muligheten til å bli byttet inn

- Be om mer spilletid

- Be om å få spille i en annen posisjon

- Muligheten til å ta frispark/cornere/straffer (Nå er det alltid den med høyest ferdighet på dødballer som får dem, og den eneste måten du kan bli bedre på er ved å ta dødballer (noe du aldri får)).

- Statistikk for landslaget (nå kan du ikke se noe fra landslagskampene dine)

- Mer logiske laguttak (Den desidert viktigste spilleren må spille mot Albania, men må stå over mot Spania)

- Kunne se andre grupper i EM-/VM-kvalikk (av en eller annen sinnsvak grunn kan du kun se din gruppe)

Endret av Patrick123
Lenke til kommentar

Jeg spiller på be a pro karriere. Er keeper, men når ballen er på banen og på motstanderens banehalvdel så får jeg minuspoeng heletiden for feil posisonering.. Hvor er det lurt å oppholde seg for å ikke få trekk i spiller rangeringen?

Jeg holder meg vanligvis rund 16 meteren når mitt lag f.eks har corner og innen straffemerket og på 5 meteren når de passerer midtstreken. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar

Om du holder inne L1 (mener eg der er) så styres fyren din akuratt der han skal være til enhver tid (inni den sirkelen som kommer når du ser deg selv) holder du den inne stort sett hele tiden så får du ikke mye minus.

 

Det som er cluet med keeper er at du bør få noen skudd på deg og gjøre noen redninger for at du skal få såpass høy score at det ikke gjør noe om den faller litt, falle vil den uansett gjøre med noen få halvpoeng mot slutten av kampene..uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...