Gå til innhold

FIFA 13 - Den Gigantiske Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg også... men ser ikke ut som det blir noe av det. H*n har ikke lagt meg til ennå, kanskje h*n fikk kalde føtter, hehe.

Skal ikke se bort ifra det! Mye interessante innlegg som kommer fra den brukeren, så man kan jo undre hvor mye som er seriøst.

 

For første gang spiller jeg mot kjentfolk online i FIFA, og det er mye hyggeligere affære enn å spille mot randoms! Veldig morro.

Lenke til kommentar

Fordi folk er som regel idioter og ræv dårlige som spiller som keeper, og folk har dårlige erfaringer med slikt.

 

Sørg for å bli lagkaptein selv om du vil være keeper.

Noe av det kjipeste jeg har opplevd er en kamp jeg spilte keeper, jeg stod en helt grei kamp og holdt nullen. I 70. min ca kommer en medspiller bakover med ballen og tuller med den i boksen og skårer da selvmål. I tillegg kaster lagkapteinen meg ut av kampen! :nei2: Jeg var litt amper da kan du si.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete er Falcao rundt midtbanen på cornene når jeg er Atletico Madrid??

 

Fyren er jo 95 jumping og 95 heading så han burde faen meg vært inne i boksen...

 

Så vidt jeg vet kan man ikke velge hvor spillere skal stå på cornerne...så det går vel ikke an å fikse dette dritet heller :hm:

Endret av SmdYouNoob
Lenke til kommentar

Cornere er seriøst så fucked up at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne - både offensivt og defensivt. Blant annet av den grunnen du nevner. Siste går riktignok an å fikse på ved å lage egne dødballtaktikker, men det har jeg ikke orket, og det burde ikke være så amøbe som standard. Defensivt er det lite å gjøre - hvem som markerer hvem virker helt tilfeldig, og halvparten av alle gangene velges helt feil forsvarer slik at motstander kan hoppe helt upresset.

Lenke til kommentar

Gud så lei jeg er av kommentatorene i Fifa 13. Er det bare meg, eller er de faktisk verre enn i Fifa 12? I Fifa 12 følte jeg de repeterte seg mindre, og var ihvertfall i stand til å representere samtlige lag med navn i begynnelsen av hver kamp. Dessuten jeg jeg ganske lei av å høre at keeperen min har "played poorly" etter å ha reddet 20 mål uten å slippe inn en eneste ball. Trodde dette skulle være et nytt spill, men nesten alle lydeffektene er en kopi av forgjengeren med noen modifikasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg brukte spanske kommentatorer på Fifa 12. Da skjønte jeg ikke hva de sa, og det var rimelig stilig at de tok av med "nnngooooaaall gollgolgolgolgolgolgolgolgolgol" osv.. På fifa 13 har jeg ikke endret det, men så har jeg spilt mye mindre Fifa 13 også da.

Lenke til kommentar

Såfremt det ikke har kommet noen oppdatering rundt juletider så må jeg bare pakke bort FIFA for godt. Den forrige patchen gjorde spillet helt ubrukelig :( Jeg har null kontroll, spillerne mine går inn i en sklitakling når de selv vil, de sentrer uten at jeg ber dem om det, osv.

 

Dette er et problem som ødelegger hele spillet og det ser ikke ut til at det blir fikset. Desverre er det nok bare for meg å sende spillet i søpla... :(

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om de er verre enn i fifa 12, men de er i hvert fall helt latterlig dårlige. Deres forsøk på å kommentere seasons "live" er ufrivillig morsomme litt for ofte, og det du sier om keepere er jeg veldig, veldig enig i.

 

Neste Fifa er for øvrig aldri et "nytt spill"....

 

For å ikke snakke om kommentaren "Maybe not the best game the keeper has played, but that has to be one of he`s best ever saves". Ja, særlig. Ballen kommer rullende i 5 km/t etter et bomskudd, og hadde uansett gått utenfor målet, eller at keeperen snapper opp et dårlig innlegg. :nei2:

 

Prøvde svensk kommentator, og det var enda verre.

 

EA har faktisk lagt til meget gode kommentatorer i NBA -og UFC serien, så skjønner ikke hvorfor de skuffer Fifa.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med å bli logget av server om dagen. Først har jeg problemer med å komme meg inn på Pro Club Seasons, får en melding om at "det er problemer" og så skjer det ingenting. Når jeg først kommer inn på Pro Club Seasons og prøver å starte en Drop In kamp, så blir jeg som regel kastet ut og logget av i løpet av 1 minutt eller no.

 

Er det noen flere som opplever det om dagen eller er det bare hos meg det er problemer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...