baguett Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Skeptisk til seasons i FUT. Ser for meg jeg har kommet til den beste divisjonen og så vil jeg ta en kamp med bronselaget mitt, og møter 90-rata lag? neitakk. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Gode nyheter til club, Spesielt at man kan søke etter folk som har ANY, hvor lei er vi ikke å møte CPU med 5 bak. Og selvsagt at "dritt" spillerne ANY må styre blir gradvis bedre jo bedre klubb man har Lenke til kommentar
macoo Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Dette kan bli bra. noen som vet når demoen slippes ut på xbox, og hvor det er billigst å bestille fra? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. august 2012 Del Skrevet 14. august 2012 Demo 11 Sept. Billigste eg fant på to minutter: http://www.lefdal.com/search?WFSimpleSearch_NameOrID=FIFA+13+%28X360%29 1 Lenke til kommentar
baguett Skrevet 15. august 2012 Del Skrevet 15. august 2012 Dette kan bli bra. noen som vet når demoen slippes ut på xbox, og hvor det er billigst å bestille fra? Oversikt av norske forhandlere som selger fifa13 - http://fifasamfunnet.com/2012/07/05/fifa-13-kjopsguide/ Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. august 2012 Forfatter Del Skrevet 15. august 2012 Bah. Ringte Lefdal for å få endret adresse på hvor spillet skulle sendes. Løsningen deres: Kansellere ordren og be meg legge inn ny. Hjelper mye når jeg skulle betale 249,- og de krever nå at jeg betaler 449,-. Men ser at Elkjøp sender den 23.09, mens Lefdal får ikke inn før 27.09. Dog, Lefdal fortsetter med Norges dårligste service. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Sammendrag av alt det nye som kommer i Fifa 13. http://www.ea.com/uk/football/news/fifa-13-features-and-details Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. august 2012 Del Skrevet 16. august 2012 Fifa 13 stream nå, med Rutter osv osv http://www.twitch.tv/calfreezy Lenke til kommentar
Qake Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Er forsatt i stuss om jeg skal kjøpe spillet Ble veldig fort lei av Fifa 12, men har den siste tiden spilt det litt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Å spørre om råd her er som å spørre om Gud eksisterer i kirka. Jeg skal selvsagt kjøpe spillet - jeg kjøper dem blindt og irriterer meg heller over bugs i ettertid. 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Det er vel ca der jeg også ligger. Får heller leve med at EA fjerner fire ting som irriterer og legger til fire nye.. Men jeg forstår bare ikke hvorfor EA ikke legger til de enkleste tingene som myntkast og valg av side før kamp, mulighet for å justere kameravinkelen sin 100% selv og flere teksturer på nettene i målene? Det siste gjør jeg på pc-versjonen i løpet av få minutter, men nå spiller jeg helst på konsoll.. Er drittlei av at små ting blir oversett og så setter de i gang store prosjekter for å implementere ting de fleste brukerne ikke har bedt om en gang.. Ja ja, har man monopol så har man monopol.. Endret 28. august 2012 av Bjellesau Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Samme her, kjøper blindt, uansett hvor dårlig spillet ser ut. fifa 13 ser riktignok ut som en god forbedringa av fifa 12, så mulig vi ser på det som kan bli et av tidenes beste fifa-spill.. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har de forbedret karrieremodusen (noe det ser ut som at de har) så blir nok FIFA13 en sikker vinner hos meg. Perfekt vil det aldri bli, men en mer dyptgående karrieredel vil gjøre det lettere å se bort fra de feil å mangler man finner i selve kampene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg bryr meg utelukkende om selve kampen og H2H-online, så jeg er ikke villig til å overse mangler nok engang. KSI er jo ikke noe særlig til spiller, men her har dere i alle fall gameplay: Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har de forbedret karrieremodusen (noe det ser ut som at de har) så blir nok FIFA13 en sikker vinner hos meg. Perfekt vil det aldri bli, men en mer dyptgående karrieredel vil gjøre det lettere å se bort fra de feil å mangler man finner i selve kampene. Karrieremodus er blitt veldig forbedret. Du kan nå delta i Europa-cupper fra første sesong, styre landslag, bedre budalternativer osv. Karriere, FUT og Pro Clubs er de 3 game-modene som EA ser ut til å ha fokusert mest på i FIFA 13. =) Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg bryr meg utelukkende om selve kampen og H2H-online, så jeg er ikke villig til å overse mangler nok engang. KSI er jo ikke noe særlig til spiller, men her har dere i alle fall gameplay: Gameplayet ser greit ut, ikke noe spesielt, men den stemmen hans får meg til å kvele en kattunge snart. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ser fort ganske tildig i spillet hvor mye det førstetouch greiene spiller inn nå. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det skal bli gøy å se. Jeg er helt sikker på at det kommer til å se fantastisk ut når jeg spiller. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Du trenger nå ikke slike nymotens greier. Når du spiller så ser jo World Cup 90 på NES fantastisk ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå