Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, Diskusjon.

Jeg har Battlefield 3 til PC, har spilt det siden februar-mars, men det er utrolig plagsomt å spille på mitt internett, fordi jeg kan kunn være i en match i ca 45 min. Om jeg spiller en game, og ikke disconnecter og connecter igjen så blir jeg disconnecta fra serveren uansett i neste game.

Dette er uavhengig av Ping, og jeg opplever ingen lagg, det bare disconnecter HELT tilfeldig.

Har også hørt at Battlefield3 hater noen modemer, kanskje noen innstillinger jeg kan endre på?

Dette er også uavhengig av PC, har hatt kompiser på besøk hvor planen var å spille Battlefield 3, men alle av oss hadde samme problem.

På forhånd, takk. :)

MVH

Toblurrz

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, hvis det er netverksproblemer tror jeg ærlig talt ikke jeg kan hjelpe deg utover å anbefale at googler modellen til routern din og noe alla "Battlefield 3 conectivity issues". Edit: Kan også være du må åpne noen bestemte porter for at det skal funke, har opplevd at enkelt rutere blocker porter som vanligvis er åpne, i andre spill. Google is your friend.

Jeg har selv hatt lignende problemer tidligere med PB settings, hvis du tror det kan være det så kan jeg gi deg en link til en fix, men jeg har den ikke her nå.

Edit 2: Her er linken: http://forums.electr...-carefully.html

Sjekk problem 3 der; Get disconnected very often without a reason.

Endret av latslask
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hmm, hvis det er netverksproblemer tror jeg ærlig talt ikke jeg kan hjelpe deg utover å anbefale at googler modellen til routern din og noe alla "Battlefield 3 conectivity issues". Edit: Kan også være du må åpne noen bestemte porter for at det skal funke, har opplevd at enkelt rutere blocker porter som vanligvis er åpne, i andre spill. Google is your friend.

Jeg har selv hatt lignende problemer tidligere med PB settings, hvis du tror det kan være det så kan jeg gi deg en link til en fix, men jeg har den ikke her nå.

Edit 2: Her er linken: http://forums.electr...-carefully.html

Sjekk problem 3 der; Get disconnected very often without a reason.

Så noe som så brukelig ut, har prøvd det som stod der, now the exciting test run on bf3 HOOAH!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...