MilKman' Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 helo Har hatt litt problemer med bilen min for tiden Var på vei til bærum fra lillehammer i januar, da toppakning gikk til h****** og radiatoren var defekt. Radiatoren ble skiftet og toppakning ble laget på ny på et skoleverksted. Nå har jeg et nytt problem. Jeg var på vei til brummundal fra lillehammer. Da jeg hadde kommet til moelv begynte motoren å lage ulyder og ekspansjonstanken kokte (eller om det var lufttrykk fra radiatoren vet jeg ikke), og bilen stoppet. Motoren var glovarm og plastikken på undersiden av lokket til radiatoren var smeltet. JEg fylte på vann på radiator (ca 4 liter) og da gikk den hvertfall tilbake til lillehammer. Så fant jeg ut at bilen lakk olje, og derfor måtte jeg etterfylle ganske ofte. Jeg var på en liten tur gjennom byen, og da hadde oljelokket sprukket av, det var en liten dis av røyk inni bilen og olje overalt i motor, ut av panseret, på radiatoren og alt. Kan oljen ha kokt over? Og kan noen forklare hva dette kommer av? Jeg har ikke sjekket vannstanden i radioatoren siden jeg fyllte på for 1-2 uker siden etter stoppen på E6. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå