BRH97 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hei! Jeg er ny her og kan fort ende en del feil her men jeg prøver. Jeg skal kjøpe meg en Stasjonær PC til MINST 10 000kr,- Helst ikje høyere, men spørs hva det er. Jeg har lyst på Komplett Diablo III Stasjonær som er verdt 8,995kr. Her er link: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10577 Men probleme er at jeg vil ha skjerm, Tastatur, Battlefield 3 med i samme slengen. Men prisen blir over 10 000kr,- Men på den PC'en... er det noe dere vil anbefale til den? Prøv å configure den sjøl og gi linken til meg, setter stor pris på det. PC'en skal bare brukes til Gaming. Hva skal maskinen brukes til = Gaming Prisantydning = Minst 10 000kr - 12 000kr. Det som SKAL være med på den pcen slik den står der er: Datamus/matte. Resten kan endres, men trengs ikke så mye forandring. Så lenge den er rundt 10.000kr. Ting jeg ikke trenger: Høytalere. Har høytalere med bassforsterker til 849kr her hjemme. Kom med forslag til den Pcen! Setter pris på det! -BRH Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ville ha tatt turen innom de andre pc-trådene av nyere dato og bare kopiert en av de som er løst/besvart. Den fra komplett er ræva i forhold til prisen. Lenke til kommentar
BRH97 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Har jobbet litt hos Elkjøp, dem hadde kjøpt inn 2 sånne til testing + dem sku ha dem til gaming. Jeg fikk prøve og den var knallgod! Så jeg vet ikke Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I forhold til prisen ja. Det har kommet nye cpuer og gpuer denne uka , bruktmarkedet flommer snart over av dette. Skjermkort kan du få for halv pris , selv om resten av pcen er 100% ny og fra komplett. Du burde også bygge den selv, det er lett, du finner guider her og får hjelp her. Du kommer ikke til å angre og du kommer til å bygge pcen selv heretter. Lenke til kommentar
vodkish Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 velger du en ASUS 7850 DCII istedenfor skjermkortet jeg har valgt havner du rundt 10000 Lenke til kommentar
BRH97 Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Hmm, må se litt. Håper på flere slik som du la ut no Vodkish. Står sterkt for Diablo III, vis det ikke finnes noen andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå