Suit-up Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Heisann! jeg har da en Cadence Dakota som nekter å gi noe lyd fra seg for tiden. jeg bruker den til å drive en Orion XTR PRO i 1 ohm. til kabler bruker jeg Cadence 50mm2. strømmen kommer direkte fra batteriet, så den får plenti med både strøm og jording. fonoen går rett fra spiller til forsterker, og det går en fono ut fra forsterkeren til en annen forsterker (2 kanals), og den virker fint, så det går lyd gjennom fonoene, har testet det meste av instillinger, men fortsatt inne noe lyd i elementet. jeg har sjekket alle sikringene, ingen er gått, og forsterkeren lyser enda med power, uten lys på protection. forsterkeren sluttet å spille igår etter jeg og en gjeng hadde kommet hjem fra kongeparken, under turen hadde subben også hakket litt mot slutten. kan det ha vært at både sub og forsterker har blitt overopphetet så noe har tatt kvelden i forsterkeren? elementet ser ikke ut til å være sprengt heller, det tåler jo en god trøkk! noen tanker om hva problemet kan være? eller bør jeg bare få byttet forsterker? Takk for alle svar! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har du sjekket at elementet er helt da?? Koble fra og test med et AA batteri Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 10. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2012 Var akkurat innom Judys med forsterkeren, har sjekket elementet, og det er helt. testet forsterkeren også i en annen bil med annen kabling, fortsatt nada. Den blir sendt inn til Ice nå. tror det er noe i veien med strømforsyningen inni forsterkeren. Kjempe service hos Judys!! tok seg til til å møte meg og se på forsterkeren, selv lot meg låne en forsterker i mellomtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå