Oktavian Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Vi guider deg rundt i simmenes by. Les hele saken Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvordan kan jeg enklest gi Maxis alle pengene mine nå med en gang? 2 Lenke til kommentar
KAS Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det vil bli utrolig morsomt med et nytt Sim City. Plukka opp firern + ekspansjon på Steam for ei stund siden for en slikk og ingenting, og spiller det fortsatt jevnlig Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 SimCity-spillene har egentlig aldri tiltalt meg noe særlig, men denne sniktitten fikk meg både spent og nysgjerrig. -Deluze Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Gleder meg! Spennende å se hvordan vann-systemet virket også =) Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Gleder meg voldsomt også... det ser ut som om de har kompleksiteten i boks, så da satser jeg på at de også er nøye med detaljene og setter på grafisk polish når den tid kommer. Mesteparten av hva vi ser i denne pre-alpha'n er 'placeholdere'. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 blir vel fort at det blir 'den jævla naboen' som prima vera sang.... link: hehehe.... Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Har ikke spillt simcity siden det første, men det her skal testes ut! Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Shut up and take my money.jpg 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Noe som Glassbox motoren er nok det jeg har ventet på i evigheter.Det blir kjøp. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvordan vet artikkelforfatter om den lille sorte må-ha boka mi dO_Ob Men fra spøk til alvor, la akkurat denne til på min digitale ønske/gjøremål liste. Jeg håper ikke de har fjernet all statistikk, grafer og slikt fra spillet, eller i alle fall har mulighet for å gå inn og se på det om man vil. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg håper virkelig at dette blir bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hater EA, allikevel blir det spennende å følge med hva dette blir til. Redd for at blir dummet ned og ender helt mainstream uten elementer som fenger. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hater EA, allikevel blir det spennende å følge med hva dette blir til. Redd for at blir dummet ned og ender helt mainstream uten elementer som fenger. Enda verre er det vel nesten heller at Maxis står bak, da blir det vel et spill tilpasset til drittunger.. Lenke til kommentar
Arn_Thor Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hadde kjøpt det om det bare kom med glassboxen og sc4 grafikk.. Og jeg er normalt svært kresen på grafikken. Dette lover så godt, så godt! Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Så spennende ut Har ikke spilt ett SimCity siden 90-tallet, mange spennende elementer her. Lenke til kommentar
Rune.4156 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Enda verre er det vel nesten heller at Maxis står bak, da blir det vel et spill tilpasset til drittunger.. Maxis har laget alle Sim City spillene. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå