fjarle Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Endelig har operativsystemet Tizen fått maskinvare å kjøre på. Samsung-telefon med helt nye menyer Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 får håpe Nokia N9 kan kjøre tizen da Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 får håpe Nokia N9 kan kjøre tizen da Enda mer spennende å se om Tizen kan kjøre på Ludomobilen P9S vel.... 8 Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Klarer ikke å la være å legge alt for mye merke til navnet... Kniiis.. Det må jo være en skikkelig mannetelefon. Lenke til kommentar
rullestol Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 får håpe Nokia N9 kan kjøre tizen daEnda mer spennende å se om Tizen kan kjøre på Ludomobilen P9S vel.... hehe, dagens Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 får håpe Nokia N9 kan kjøre tizen da Hva mener du Tizen har å by på som ikke Meego Harmattan har, bortsett fra støtte fra Intel og Samsung? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 får håpe Nokia N9 kan kjøre tizen da Ikke det at jeg har en N9, men jeg har prøvd en. Og hvis jeg hadde hatt en N9 vill jeg absolutt ikke hatt noe Tizen på den! Bare min mening, men TouchWiz, really? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Klarer ikke å la være å legge alt for mye merke til navnet... Kniiis.. Det må jo være en skikkelig mannetelefon. Ja navnet er kanskje ikke det beste her til lands. Men som jeg fikk inntrykk av fra direktestrømmen fra konferansen så uttales det ikke ulikt "tie" (slips). Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Kan vi slutte å kalle operativsystem for menyer? Operativsystem =/= grensesnitt =/= meny Endret 8. mai 2012 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg