Gå til innhold

Get digital tv i borettslag

Anbefalte innlegg

Hei, vi vurderer å oppgradere til Digital dekoder i borettslaget (prøvd å pushe det gjennom flere ganger, men styret er meget sparsomme på denne store økningen på 40 kr per måned..).

Lurer derfor på om det er noen som vet om det er noen andre kostnader forbundet med å gå fra analoge signaler til Digital tv gjennom Get i borettslag.

VI er 96 leiligheter, og har også bredbånd gjennom Get.

Takker for alle svar

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, vanligvis må jo hver abonnent ha en Start-pakke (hvis borettslag / sameie kun har analog grunnpakke).

Hvordan det blir hvis borettslag / sameie betaler for "digitalt grunntilbud" står det ingenting om på get sine sider, så vidt jeg kan se.

Endret av tingo
Lenke til kommentar

Har en korrespondanse på mail med Get, men de er veldig tilbakeholdne på informasjon da jeg ikke er i styret. De ønsker selvfølgelig å ha et fysisk møte med styret. Problemet er igjen at styret ikke ønsker å ha dette møtet med mindre de får mer informasjon...

Lenke til kommentar

Går brl over til digital Start pakke hos Get følger Get sin Zapper med. Ønsker du andre dekodere blir du selv fakturert for månedsleien for den.

Hva slags prisøkning BRL får når de endrer avtale vet jeg ingenting om. Dette er en forhandlingssak mellom styret og Get.

Uansett, du kan som enkeltkunde gå over til Start. Koster 149,-/mnd. og inkluderer den vanlige Get boksen. Ønsker du annen dekoder kommer igjen månedlig dekoderleie i tillegg (f.eks. 99,- for HDPVR).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...