Roobie Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Tenker på å kjøpe et Ceative FX5600 ULTRA skjermkort til kroner 2000.-Jeg har lest mye bra omtale av det, men lurer på om dere synes det er noe godt kjøp? Finner jeg noe bedre til den prisklassen? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Teksten er tatt fra testen til Hardware.no For personer som ikke bryr seg om spesielt god 3D-ytelse er dette forsåvidt en grei løsning, men dessverre er prisen for høy. Over 1500 kroner må man ut med for et ABIT Siluro FX 5600DT 256 MB, og da snakker vi om Radeon 9500 Pro-territorium, som er milevis foran når det gjelder 3D-ytelse. Det må være noe galt et sted når et "low-end" grafikkort som Radeon 8500/9100, som kan plukkes opp for 6-700 kroner, i mange tilfeller yter bedre enn et kort til over den dobbelte prisen. + Støysvak kjøleløsning + Lav varmeutvikling + DirectX 9 hardware-støtte + 256 MB minne* - Svak 3D-ytelse - Høy pris - Noe "tam" bundle Terningkast 2 http://www.hardware.no/tester/skjermkort/a...5600/index.html Dette kortet yter veldig dårlig og jeg ville sterkt annbefale deg å anskaffe deg et Radeon 9600 pro istede....der får du mye mere for pengene og me bedre ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå