Møreboy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Hei. Da har jeg sett litt rundt, og jeg har kommet fram til noen telefoner jeg kan velge mellom. HTC One S HTC Rhyme HTC Sensation XE HTC Sensation XL HTC Titan HTC Desire S Samsung Galaxy S2 Hvordan er HTC Titan, med tanke på at det er en windows-telefon? Telefonen skal primært brukes til å surfe på internett, sånne ting egentlig. Jeg sender litt SMS og ringer litt, men det er ikke alt for mye. Laste ned litt ap's og sånne ting kommer jeg vel til å gjøre. Ta litt bilder og diverse og. Jeg så litt på iPhone 4S, men den blir for dyr til at jeg kommer til å kjøpe. Endret 8. mai 2012 av Møreboy Lenke til kommentar
Lena:)) Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 anbefaler HTC Disire S, jeg har den selv og trives med den. den funker til alt det du trenger Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 HTC Rhyme er ikke Windows tlf den er også Android:) ta deg en tur på elkjøp el lignende hvor du kan prøve de..Da finner du sikkert en du liker:) Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 HTC Rhyme er ikke Windows tlf den er også Android:) ta deg en tur på elkjøp el lignende hvor du kan prøve de..Da finner du sikkert en du liker:) Jeg mente selvfølgelig HTC Titan! Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 ok:) vil anbefale samsung galaxy s2.. Men s3 kommer jo også snart Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg så litt på iPhone 4S, men den blir for dyr til at jeg kommer til å kjøpe. Ikke bare det, men å surfe med en 3.5 tommers skjerm er jo en tragedie i seg selv. Men jeg ville ha valgt Samsung Galaxy S II her fordi vi kan stole på den at den gir oss god ytelse og at nettleseren gir null eller minimnalt med lag. Lenke til kommentar
Møreboy Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Men s3 kommer jo også snart S3 blir vel også litt dyr.. Ikke bare det, men å surfe med en 3.5 tommers skjerm er jo en tragedie i seg selv. Haha, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå