Papillon Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jeg har nettop bestilt ny pc og er i gang med å bygge den nå. Det jeg ikke forstår er hvordan man skal plasere cd/dvd enhetene i kabinettet. Det finnes ingen skruehull i kabinettet som man kan feste cdbrenner'n i. (Jeg er litt lite teknisk av meg men allikevel...) Det fulgte noen "plater" med kabinettet, kan de ha noe med dette å gjøre? Kan noen som har det kabinettet forklare meg hvordan dette gjøres? På forhånd takk Lenke til kommentar
rlz Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Har det samme kabinettet. Det følger med noen "skinner" med skruehull som brukes til festing av 5.25" enheter. Bare å skru de fast og skyv de inn i brønnene. Husk at du må ha av frontpanelet før dette kan gjøres... Lykke til :smile: Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 27. august 2003 Forfatter Del Skrevet 27. august 2003 Takk skal du ha Men en ting til... Må man ta ut floppydrive-holderen for å skru fast diskettstasjonen (har prøvd å ta den ut men den satt som juling)? Har prøvd å skru fast diskettstasjonen uten å ta ut floppydrive-holderen men det er ALT for trangt til at det er mulig. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 det skal sitte en hank over selve holderen, mot fronten av kabinettet, det er 2 slike hanker, en til det diskett stasjonene skal inn, og en til den under. Dra denne hanken til venstre, slik at den står på skrå, og dra hele boksen ut (det er plass til 3 enheter i den). Det eneste problemet er at det ikke er sikkert om du får den, eller den andre, ut hvis skjermkortet sitter i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå