Kurt Lekanger Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Gjør et kupp på Galaxy S II, Optimus 2X og flere andre modeller. Nå dumpes prisene på fjorårets mobiler Lenke til kommentar
olemann3 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 for dere som har tenkt å kjøpe LG Optimus 2X. Ikke gjør etter en stund blir den veldig treg 3 Lenke til kommentar
power Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Galaxy Nexus selges også ganske billig om dagen. Lenke til kommentar
Kurt Lekanger Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Galaxy Nexus selges også ganske billig om dagen. Takk for tipset - da er Galaxy Nexus også med i artikkelen. :-) Lenke til kommentar
Omland07 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 for dere som har tenkt å kjøpe LG Optimus 2X. Ikke gjør etter en stund blir den veldig treg Har ikke prob med at telefonen blir treg.. men vil IKKE anbefale den.. LG er alt for trege til og komme med firmware fikser og oppdateringer til at Optimus 2X kan hevde seg i forhold til pris.. telefonen har også til tider "selvmords" tanker... (LG satser ikke godt nok mot mobiltelefoner.) 1 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg er snart klar for å bytte ut min x10 mini pro... hvilken av disse nevnte vil dere eventuelt anbefale? er det noen som skiller seg ut? har også sett på den nye huawei honor til 2000,- hvordan kommer den ut i forhold til disse? Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 "dumpes" er vel ikke helt passende ord, heller normal prisnedgang. SGS 2 har gått ned ca 1100 kr i pris på 1 år. @tunefish: av de nevnte telefonene ville jeg sagt at nexusen var det beste kjøpet. veldig bra telefon, og får raskt oppdateringer til android. 3 Lenke til kommentar
Jonasj Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 for dere som har tenkt å kjøpe LG Optimus 2X. Ikke gjør etter en stund blir den veldig treg Helt enig med deg :-) Lenke til kommentar
Jonasj Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 IKKE KJØP Lg, da angrer dere bittert, har en Lg tlf jg angrer så jævlig, den har vært på hverkstedet mer enn jg har brukt den. Og Lg er en av de verste når det gjelder service og reklamasjon. Nå er d 5. gangen tlf min er på service som jeg har venta på ganske lenge for å få den. :@ 1 Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 ok, da holder jeg meg nok unna LG denne gangen. Hadde en LG viewty før, og den var grei nok, men har ikke hatt LG android mob... Lenke til kommentar
snoflaks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kan det stemme at Nexus kostet 512 kr en gang? Det var jo grisebillig! Lenke til kommentar
EnvyAndroid Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kan det stemme at Nexus kostet 512 kr en gang? Det var jo grisebillig! det er nok butikker som tuller med prisene, enten var det med abonnement, eller så har de sannsynligvis listet noe tilleggsutstyr eller andre varer som en "galaxy nexus", det har jeg sett har skjedd noen ganger Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 "dumpes" er vel ikke helt passende ord, heller normal prisnedgang. "Fjorårets mobiler har helt normal prisnedgang" skaffer neppe mange klikk til prisguiden. 1 Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nokia N9 har jo blitt dumpa rimelig heftig i pris. Kjøpt en selv og er overraskende fornøyd Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Så det er trygt å anta at de store prisforskjellene i historikken til blant annet Sensation og Galaxy Nexus, skyldes feil i butikkene? Ellers skulle jeg virkelig ønske jeg var flinkere til å følge med på tilbud! Har forsåvidt nettopp bestilt to stk. Optimus 2X til meg og min bror. Jeg er noe over gjennomsnittet interessert i modding da, så om den er så buggy som folk skal ha det til, burde det likevel gå greit. Med kommende ICS kan det vel ikke være noe bomkjøp til 2000 kr? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 IKKE KJØP Lg, da angrer dere bittert, har en Lg tlf jg angrer så jævlig, den har vært på hverkstedet mer enn jg har brukt den. Og Lg er en av de verste når det gjelder service og reklamasjon. Nå er d 5. gangen tlf min er på service som jeg har venta på ganske lenge for å få den. :@ Sjekket med en som jobber med rep av mobiltelefoner, og til min store forskrekkelse så har det vært feil på mobiltelefoner fra alle de kjente merkene som selges i Norge ! Dette burde noen ta tak i ! 2 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kjøpte meg nettopp Huawei (et par dager siden) u8860 for 2000 kr som jeg syntes er råbillig. (mistet min Desire HD). Men når jeg ser Xperia Arc S koster 2400 blir jeg jo litt etterpåklok. På papiret virker den litt bedre på enkelte områder. Generelt bedre skjerm ihvertfall, men koster også 400 mer. Har jo angrerett om det skulle trenges. Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 for dere som har tenkt å kjøpe LG Optimus 2X. Ikke gjør etter en stund blir den veldig treg Øh, last inn cyanogenmod, min kjører like herlig etter et halvt år Lenke til kommentar
Stian216 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 LG Optimus 2X er ikke et røverkjøp uansett pris. Jeg er ikke fornøyd med min selv med custom ROM. 3 Lenke til kommentar
Jonasj Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 ok, da holder jeg meg nok unna LG denne gangen.Hadde en LG viewty før, og den var grei nok, men har ikke hatt LG android mob... Viewty hadde jeg også, den funka veldig greit, men de nye smartlf er svært dårlige. skulle ønske jeg ikke hadde kjøpt LG, den jg har er LG 3D, vanvittig irriterende, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg