Gå til innhold

(Relativt) Stille microtower til lett 720p gaming

Anbefalte innlegg

Har et mATX H61 og en G850 liggende til overs som jeg tenkte å bruke. Den kan tenkes å stå på om natten i rommet jeg sover (1-roms ftl) så den bør ikke lage mer lyd enn nødvendig.

Har sett på dette kabinettet

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=748568

In-Win BK644

Noen som har erfaring med det eller et bedre forslag for et mATX kabinett? PSUen skal visstnok være veldig stille, men kabinettet jeg har på gaming PCen min skulle også være "nesten lydløst" og det høres ut som en vindtunnel.

Ettersom jeg har forstått så er det ingen vifter i det foruten PSUen, vil det da kunne bli problemer med et passivt kjølt HD7750 pga for lite airflow?

GPU vipper litt mellom HD7750 uten vifte og HD7770. Jeg vil minst kunne spille D3 på 720p, men det fikser vel begge to, tror jeg. Dog er det alltid greit med litt ekstra ytelse så HD7770 med en liten overklokk er vel førstevalget, men bråker HD7770 nevneverdig? Det har ikke mye å si om viftene går litt på belastning så lenge det er stille uten.

Så var det HDD, jeg har ikke råd til SSD med nok plass så det utgår. Er det sånn at green-utgavene er stillere enn vanlige eller er det bare noe jippo? WD eller Seagate?

Tips til billig trådløs mus og tastatur?

Avslutter her, tenker jeg, før jeg går over grensen for 20 spørsmål x)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...