Joachim_F Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Informasjon fra en pressevisning har lekket ut på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kommer ikke til å kjøpe det med mindre de fikser serverne. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Høres bra ut dette. Har ikke hatt noen problemer med serverene overhode. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper alt dette stemmer. Slike forbedringer vil gjøre FIFA-serien fem hakk bedre! Ser fram til meir info. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Viktigste er at dem fikser dommerne......... Lenke til kommentar
Th3BTK Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kommer ikke til å kjøpe det med mindre de fikser serverne. HAHA.. det tror jeg å Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Humm... Ved frispark: Du kan allerede gjøre lay-offs til sidemannen. Du kan allerede sende ut spillere fra muren for å blokkere frisparket. Må i såfall være måten dette gjøres på som blir nytt. Men ja... må ha det årlige Fifa Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hva betyr det at man ikke kan drible ved å bare endre retning? Kjappe retningsforandringer er jo essensen av dribling. Høres fishy og FIFA Street-aktig ut, spør du meg. Med mindre Clubs og online generelt blir gitt stort fokus gidder ikke jeg å kjøpe dette før det havner i billighylla uansett, så dette her er irrelevant så langt. Det er mange gigantiske forbedringer de burde fokusere på fremfor disse bittesmå justeringene de gjør for hvert år, men med en melkeku som FIFA vil de sikkert gå tom for ideer for FIFA 14 hvis de fikser alt på en gang. Trist men sant. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Høres bra ut dette. Har ikke hatt noen problemer med serverene overhode. spilt noe Ultimate Team da? tror ikke det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå