Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hva gjør du i fritida? Skriv hva du gjør og se hva de andre gjør med det samma. Er du en tvslave?, dataspiller?. boring? uansett hva kan du skrive hva du gjør Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 PC-gaming alltid - hele tiden - hele året. Det er som å våkne fra en lang dvale etter ferier og helger. =) Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 PC-gaming alltid - hele tiden - hele året. Det er som å våkne fra en lang dvale etter ferier og helger. =) 24/7 altså, fint at du bruker tiden foran pc også da, ellers har du ikke skrivet noe tilbake Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ser på masse filmer, spiller ps3 og pc, tegneserier, musikk, mat og leser mye på forumet og nettaviser. Lenke til kommentar
Doleeribyen Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Ser på masse filmer, spiller ps3 og pc, tegneserier, musikk, mat og leser mye på forumet og nettaviser. noen må gjøre det å Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Jeg gjør langt mere, er bare ikke sikker på om jeg rekker å skrive alt sammen. 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 (endret) Ser på tv-serier, filmer, spiller. Det er ikke en dritt annet å finne på her jeg bor. Endret 14. mai 2012 av TMB Lenke til kommentar
greenman Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Nå ble jeg nyskjerrig. Hvor bor du? OT: serier, spill, trening, turer, osvosv. Bor midt i Bergen sentrum, så her er det alltid noe å finne på Lenke til kommentar
TMB Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg bor i Rygge. Rett ved grensa til Moss. Østfold. Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Sex, drinking, and rock 'n roll! Endret 25. mai 2012 av PKcyriuz Lenke til kommentar
morgster Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Thaiboksing, jogging, fisking, litt foto, serier og playstation (om jeg har tid til overs - som er sjeldent :/) Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Ser på masse filmer, spiller ps3 og pc, tegneserier, musikk, mat og leser mye på forumet og nettaviser. noen må gjøre det å Ok hva gjør *DU* på fritiden da? Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spiller spill, ser på film og sover. Jeg er en ensom ulv. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 (endret) Jeg gjør følgende: - trener et par ganger i uka. - Spiller gjerne Paintball i helgene - Resten av tiden blir brukt forran PC-en, da er de to ting som troner øverst: 1. Forum, 2. TV-serier. - Liker også å gå på bruktbutikker ;P http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=36&t=705&sid=25ef52668bcac116b3207b34cee67934 Endret 25. mai 2012 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spiller spill, ser på film og sover. Jeg er en ensom ulv. Se på MTV, det hjelper. I used to be fat, chelsea settles og teenage mom. Lenke til kommentar
Brevdue Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Gitar.. ellers ingenting Er en ensom ulv jeg og.. Hater å kjede meg, men finnes jo ikke folk i denne byen som vil finne på no.. heh (Kan hende det er noen, men de kjenner ikke jeg) Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Spiller spill, ser på film og sover. Jeg er en ensom ulv. Se på MTV, det hjelper. I used to be fat, chelsea settles og teenage mom. Jeg må nok finne en dokumentar om late ungdommer. Jeg er 19 år, har aldri jobbet og er ikke så veldig sosial. For å være helt ærlig så har jeg heller ingen venner. På en annen side så gjør jeg det veldig bra på skolen. Når jeg tenker meg om så innså jeg akkurat nå hvor stor taper jeg egentlig er. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Når jeg tenker meg om så innså jeg akkurat nå hvor stor taper jeg egentlig er. Om du gjør det bra på skolen har du i det minste en god økonomisk fremtid foran deg. Kan jo alltids være du finner sosialdelen kjekkere ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Vel, jeg er 29 år, har jobbet vær eneste dag av mitt liv, har så mange venner at jeg må ha 3 mobiler. Jeg har to kjærester, en seriøs og en på si. Jeg tjener godt på jobben og kan dermed ta meg mange friheter (skal til Cannes med dama i sommer). Livet er rett og slett herlig! Spiller spill, ser på film og sover. Jeg er en ensom ulv. Se på MTV, det hjelper. I used to be fat, chelsea settles og teenage mom. Jeg må nok finne en dokumentar om late ungdommer. Jeg er 19 år, har aldri jobbet og er ikke så veldig sosial. For å være helt ærlig så har jeg heller ingen venner. På en annen side så gjør jeg det veldig bra på skolen. Når jeg tenker meg om så innså jeg akkurat nå hvor stor taper jeg egentlig er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå