Gå til innhold

Jødehat – et ekte problem vi feier under teppet?

Anbefalte innlegg

Veldig interessant film. Selv om jeg var klar over at høyresiden i Israel slenger ut beskyldninger om antisemittisme i alle retninger til enhver som kritiserer deres politikk var jeg ikke klar over at dette var så gjennomsyret i samfunnet ellers ... ganske trist egentlig.

Ja det er nettopp det det er.. trist...

Tenk å bygge et helt folks identitet på "at alle vil ta dem" og bygge store fiendebilder på alle kanter.

Det er helt klart en samlende effekt innad, men de gir jo selvsagt blaffen i alle andre...

Det er jo en naturlig konsekvens av at alle andre er fiender..

Og da har man jammen fått det slik man ville.. alle hater dem...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det angivelige Begin-sitatet stammer fra sidene til den famøse predikanten Texe Marrs. Han skrev det tilsynelatende som et eksempel på en tekst som alle ville tro var nazistisk, men som i følge ham var eksempler på jødisk tro på raseoverlegenhet. Han påstod aldri at sitatet var fra Begin, selv om han nevner Begin senere i teksten, og referansen til Knesset har noen lagt til senere...

http://www.texemarrs...master_race.htm

Geir :)

Det stammer ikke fra hans sider.

Og hvor på den siden du linker til står dette sitatet ?

Jeg klarte ikke å finne det, derimot står det lignende sitater som er direkte utdrag fra talmud, samt sitater fra andre jøder.

Likheten kommer selvfølgelig av at dette er tatt fra jødenes lære i talmud.

Alle jøder som går på jødisk skole studerer talmud, og derfor snakker de om det samme.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Veldig interessant film.

Tenk å bygge et helt folks identitet på "at alle vil ta dem" og bygge store fiendebilder på alle kanter.

Det mest interessante med filmer som dette er at de faktisk viser at jødene ikke er samstemte. Denne filmen er laget av en jøde, og starter med at han intervjuer sin angivelig zionistiske mormor som hevder at hun er den rette "jøde" og at antisemittisme ikke finnes. (Om jeg husker rett.)

Det er realiteten her. Israelere og andre jøder er slett ikke samstemte. Når det er sagt så har vel Israel fiender på alle kanter. De har hatt et dusin kriger og andre konflikter med sin naboland siden vi hadde vår siste. Hvis Norge hadde vært i krig med Sverige, Danmark og England en håndfull ganger siden 1960, og hadde en militant gruppe av svensk etnisitet som holdt til på Jæren og på Hedmarken, er det ikke rimelig å anta at vi også hadde følt oss omgitt av fiender? (Uavhengig av hvem som "objektivt" eller for den saks skyld subjektivt hadde skylden.)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Øverst på siden, Baltazar. Rett under ordspråket, i rødt.

post-52698-0-80431500-1337537357_thumb.png

Hvis du mener det ikke stammer fra hans sider, så har du kanskje en annen dokumenterbar kilde?

Jeg overså faktisk dette.

Men at Texe Marrs bruker dette sitatet betyr jo ikke at han har funnet på det selv, som du antydet.

Dette er uansett talmuds lære, og vil ikke skape oppstyr i jødiske miljøer, hverken i knesset eller ansre steder. Unntaket er hvis det lekker ut blant goyim, for da vil de fornekte det slik at de dumme goyim bare vil tro at noen har funnet på dette fordi de hater jøder.

Jeg fant forøvrig sitatet i en bok som heter How the jews betrayed mankind.

Og Texe Marss har nok helt sikkert også lest den boken, og tatt sitatet fra den.

Lenke til kommentar

Bortsett fra at The Sumerian Swindle ble gitt ut i 2010, og at Texe Marrs-siden er eldre enn som så. Jeg finner henvisninger til den i hvertfall tilbake fra 2009. Så alt tyder på at bokas anonyme forfatter har fått den fra Texe Marrs, og ikke omvendt.

Det kan nok hende, men sitatet fra Menachem Begins tale er enda eldre enn det, så det har ingen hensikt å krangle om hvem av disse som brukte det først.

Det som er poenget her er at dette sitatet gjenspeiler jødenes lære i talmud, som jødene lever etter.

Og det er ingen "jødehatere" som har skrevet den babylonske talmud, selv om de poliisk korrekte tror det.

Den babylonske talmud ble faktisk skrevet av lerde og prester av judah stamme under fangenskapet i babylon.

Men de jødene som er i Israel i dag er ikke Israels folk, de er ikke etterkommere etter judah stamme, og de er heller ikke semitter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tja, folk burde da ha lært Latin om de ønsket å lese bibelen, ikke sant?Ellers bare påpeke at dette ikke var noe stort problem før trykkpressen til Gutenberg kom på markedet.Videre ser vi samme problematikken innen Islam hvor Koranen (i teorien) må leses på Arabisk.

Når det gjelder bibelen bør vel strengt tatt gresk være språket en bør lære seg.

Utvilsomt, men jeg tror du hvet hva jeg siktet til.Dog, om de skulle ønske å lese (den forsvunne eller ikke eksisterende) orginalen måtte de nok videre til Aramaisk

.... og slik ble ei fjær til ti høner ....

Lenke til kommentar

Tja, folk burde da ha lært Latin om de ønsket å lese bibelen, ikke sant?Ellers bare påpeke at dette ikke var noe stort problem før trykkpressen til Gutenberg kom på markedet.Videre ser vi samme problematikken innen Islam hvor Koranen (i teorien) må leses på Arabisk.

Når det gjelder bibelen bør vel strengt tatt gresk være språket en bør lære seg.

Utvilsomt, men jeg tror du hvet hva jeg siktet til.Dog, om de skulle ønske å lese (den forsvunne eller ikke eksisterende) orginalen måtte de nok videre til Aramaisk

.... og slik ble ei fjær til ti høner ....

Forstår deg utmerket. Men fremdeles er bibelen på gresk. Koine gresk om man skal være ytterst nøyaktig. For den eldre vil hebraisk være språket.

Ellers foruten pirking, yisraelreagge;

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Det kan nok hende, men sitatet fra Menachem Begins tale er enda eldre enn det, så det har ingen hensikt å krangle om hvem av disse som brukte det først.

Det forutsetter at det er hentet fra Begins tale. Det er det ingen som har dokumentert. Du kan jo få utfordringen: Finn et offisielt referat fra Knesset (de har vel slike akkurat som i Stortinget) og en troverdig oversetter.

Det som er poenget her er at dette sitatet gjenspeiler jødenes lære i talmud, som jødene lever etter.

Og det er ingen "jødehatere" som har skrevet den babylonske talmud, selv om de poliisk korrekte tror det.

Den babylonske talmud ble faktisk skrevet av lerde og prester av judah stamme under fangenskapet i babylon.

Derom får de lærde strides. Jeg er ikke en av dem. (De lærde i talmud, altså.)

Men de jødene som er i Israel i dag er ikke Israels folk, de er ikke etterkommere etter judah stamme, og de er heller ikke semitter.

Akkurat som alle andre folkeslag er innvandret og utvandret gjennom historien. Det er meg knekkende likegyldig siden jeg ikke er nasjonalist.

Lenke til kommentar

Jødene står bak det meste av organisert kriminalitet og terrorisme i verden, så at det oppstår en del "jødehat"er jødenes egen feil.

Det er bare litt trist at også uskyldige jøder får svi for dette, men slik er det alltid, det er de uskyldige det går ut over når lederne oppfører seg dårlig.

http://www.youtube.com/watch?v=Cg46bjcn1Ag

Og så har vi jo agendaen for NWO, her er det også jødene og deres lakeier som står bak.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Jødene står bak det meste av organisert kriminalitet og terrorisme i verden

Balthazar94 står bak de de mest idiotiske og dårligst begrunnede rasistiske og konspiranoide innleggene på politikk og samfunndelen av diskusjon.no.

Sånn. Min påstand er bedre dokumentert enn din.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Vi bør ikke hate jøder, fordi vanlige jøder er selv bla et offer for sine lederes propaganda, oget blindt hat mot jøder vil som regel ramme de uskyldige mest.

Men jeg tror heller ikke at jødehat er noe særlig urbredt. selv om vi har mange grunner til å mislike jøder.

Her er enda en grunn som de fleste ikke vet om.

The Samson Option - How Psychopathic Megalomaniacs Blackmail The World With Nuclear War

http://www.youtube.com/watch?v=82bCTcx8sUI

Lenke til kommentar

I think psychotherapy is in order Balthazar. Reality eludes you

Så hvis jeg kommer med påstander som jeg ikke dokumenterer så er jeg "paranoid" ifølge de politisk korrekte?

Og hvis jeg kommer med påstanser som jeg også samtidig dokumenterer så er jeg "paranoid" da også, ifølge de samme politisk korrekte ?

Vel, det er noen som har store problemer med virkeligheten her, og det er ikke meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I think psychotherapy is in order Balthazar. Reality eludes you

Så hvis jeg kommer med påstander som jeg ikke

dokumenterer så er jeg "paranoid" ifølge de politisk korrekte?

Og hvis jeg kommer med påstanser som jeg

også samtidig dokumenterer så er jeg "paranoid" da også, ifølge de samme politisk korrekte ?

Vel, det er noen som har store problemer med virkeligheten her, og det er ikke meg.

One doesn't document with propaganda, one documents with verifiable facts from objective sources. The ideas of grand cabals require more than propaganda videos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...