herzeleid Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Joda, det er nok en del nordmenn også, men de skriker høyest er nok for det meste jøder som setter Israel foran Norge og som ønsker at vi skal delta i krigene på vegne av jødedom i midt-østen slik at det patetiske drittlandet deres som er basert på en gigantisk svindel skal være trygt i fra angrep fra de som rettmessig eier det. Om du ikke klarte å bevise fordommene dine har du i allefal klart å bevise fordommene andre har om deg 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Alright og dette har eksakt hva med jødedom å gjøre? Jeg ser kun et rent ad-hominem innlegg fra deg. Endret 19. mai 2012 av Thunderfuck Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Alright og dette har eksakt hva med jødedom å gjøre? Jeg ser kun et rent ad-hominem innlegg fra deg. Det sier vell om noe litt om hvor det eventuelle jødehatet ligger og i hvilken for vi finner det. Du klarer å skrive følgende:"men de skriker høyest er nok for det meste jøder som setter Israel foran Norge og som ønsker at vi skal delta i krigene på vegne av jødedom i midt-østen slik at det patetiske drittlandet deres som er basert på en gigantisk svindel skal være trygt i fra angrep fra de som rettmessig eier det." Regner med at du ikke har noen som helst slags kilde på at det sitter en masse jøder og spammer kommentarfeltene i nettavisene men at dette igjen er noe du antar på bakgrunn av ditt noe "annstrengte" forhold til jøder? Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Når noen sier at halve Saudi-arabia, halve Syria, brorparten av Irak, Kuwait og hele Jordan skal tilhøre "Stor-Israel" så trenger man ikke anta at noen er jøder, da vet man. Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Alle slike tester som er offentlig er tatt av jødene selv, og de har egeninteresse av å fremstå som best mulig, slik at de kan få "bekreftet" det som bla Menachem Begin sa i sin tale. “Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves.” -- Menachem Begin (1977 – 1983), Knesset speech, Jerusalem. Så hvordan folk kan stole på jødene er ganske uforståelig. Dette er det reneste visvas og beviselig historisk falsum. Begin har aldri sagt dette. Dette er ren og skjær anti-jødisk propaganda. Baltazars utlegninger skiller seg i liten grad fra hva nazistene i oppløpet til annen verdenskrig propaganderte. Etter smertelige erfaringer var denne formen for retorikk var i en lang periode etter annen verdenskrig uglesett og i mange land rent utav kriminalisert. At det nå dukker opp igjen med økende frekvens er antakelig et utslag av at siste generasjon som husker krigen er i ferd med å dø ut. Det er synd ikke bestemor og bestefar lenger kan gi de små et sårt ettertrengt korreks og slik hindre oppvekst fra drittunge til drittstøvel. Edit : Skrivelief et al Alle slike tester som er offentlig er tatt av jødene selv, og de har egeninteresse av å fremstå som best mulig, slik at de kan få "bekreftet" det som bla Menachem Begin sa i sin tale. “Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves.” -- Menachem Begin (1977 – 1983), Knesset speech, Jerusalem. Så hvordan folk kan stole på jødene er ganske uforståelig. Dette er det reneste visvas og beviselig historisk falsum. Begin har aldri sagt dette. Dette er ren og skjær anti-jødisk propaganda. Baltazars utlegninger skiller seg i liten grad fra hva nazistene i oppløpet til annen verdenskrig propaganderte. Etter smertelige erfaringer var denne formen for retorikk var i en lang periode etter annen verdenskrig uglesett og i mange land rent utav kriminalisert. At det nå dukker opp igjen med økende frekvens er antakelig et utslag av at siste generasjon som husker krigen er i ferd med å dø ut. Det er synd ikke bestemor og bestefar lenger kan gi de små et sårt ettertrengt korreks og slik hindre oppvekst fra drittunge til drittstøvel. Edit : Skrivelief et al Og hvordan kan du vite at Menachem Begin ikke har sagt dette ? Var du der ? Eller har kanskje dine jødiske "guder" sagt det ? Og hvordan kan du være så fylt av hat til dine ikke-jødiske medmennesker at du tror i fullt alvor at absolutt alt ufordelaktig informasjon om jøder er slikt som er diktet opp og funnet på bare fordi "alle" hater jøder ? Det er du som påstår Begin har sagt dette i en tale til Knesset. I alle moderne land blir taler til nasjonalforsamlingen nedtegnet, stenografert, tatt opp på lydbånd eller video. Hvis Begin hadde sagt hva du påstår, ville det skapt en rasksjon. et ramaskrik verden over. Den ene stats-sjef etter den andre film-stjerne ville slåss om å komme først i køen for å fordømme Begins uttalelser. Kronikker og debatt-innlegg ville vært publisert, og folk ville gått i demonstrasjonstog for å vise sin avsky. Denne reaksjonen ville gitt spor i form av fotografier, reportasjer, vitnesbyrd, historier om den gangen Benin tråkket så ettertrykkelig i salaten. Vis det. Nei, det er ikke jeg som påstår at Menachem Begin har sagt dette, at du tror det er som sagt et utslag av dine egne fordommer. Det er et utdrag fra en tale som Menachem Begin har holdt, jeg har ikke diktet opp dette. Men jeg har lest den babylonske talmud, og vet at dette er i henhold til jødisk lære. Det som sies i knesset blir som regel ikke kringkastet verden rundt. Andre jødiske ledere har sagt noe lignende, men som regel holdes det innenfor jødiske kretser. Kun i de tilfellene det lekker ut i offentligheten , så blir det reagert på dette, men det blir som regel raskt dysset ned og "ufarliggjort" av jøder som går ut og "tar avstand" fra dette. Goyim er jo også oppplært til å øyeblikkelig gå til personangrep og forsøk på latterliggjøring av alle som våger å ytre noe som kan tolkes som kritikk av jødene. Så det er heller ikke så mange som tør å fortelle sannheten om jødene ennå av frykt for slike karakterdrap, eller enda verre, fysisk vold eller drap. Begin tråkket forøvrig ikke i salaten, for dette er jødisk lære, noe alle jøder lærer på skolen, hvis de går på jødisk skole eller studerer talmud. 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Om noen vil lære seg å gjenkjenne jødene som opererer i debattfelter hvor de kaster dritt om muslimer og lignende så kan man ta veien til miff.no og sjekke ut forumet deres. Endret 19. mai 2012 av Thunderfuck 1 Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Så det er heller ikke så mange som tør å fortelle sannheten om jødene ennå av frykt for slike karakterdrap, eller enda verre, fysisk vold eller drap. Glem heller ikke sosial stigmatisering. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 (endret) Om noen lurer så klarer jødene ganske godt på egenhånd å gjøre seg upopulære... En av de bedre forklaringene er finner vi tilbake i 1948 når de klarte å grine seg til noe land i araberland... Og siden har helvete pågått.. Hele deres identitet bygger på at alle hater dem.. og slik man sår høster man også... Mer om dette fenomenet kan dere se i dokumentaren Defamation - The Documentary (Hashmatsa) som er laget av en Jøde som lurte på hva antisemitisme var for noe... http://youtu.be/TOUlJLrQ3sQ Veldig bra film faktisk... Endret 19. mai 2012 av αкαѕнα 3 Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Nei, det er ikke jeg som påstår at Menachem Begin har sagt dette, at du tror det er som sagt et utslag av dine egne fordommer. Mine egne fordommer ?????? Hvis jeg blar en side tilbake og kikker på hva Baltazar har skrevet så står det at Baltazar postet, i dag før klokken 2048, blandt annet at : Alle slike tester som er offentlig er tatt av jødene selv, og de har egeninteresse av å fremstå som best mulig, slik at de kan få "bekreftet" det som bla Menachem Begin sa i sin tale. “Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves.” -- Menachem Begin (1977 – 1983), Knesset speech, Jerusalem. [/Quote] Til det svarer jeg : PISSPREIK , Begin har ikke holdt en slik tale. Det er Du som påstår Beging har holdt tale. En tale som Hvis han hadde holdt den, slik du påstår, ville være de samme som å tråkke i salaten. Som er noe man ikke gjør i pent selskap. Begin tråkket forøvrig ikke i salaten, for dette er jødisk lære, noe alle jøder lærer på skolen, hvis de går på jødisk skole eller studerer talmud. Lenke til kommentar
Elder of Zyklon Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 sofokles: har du hørt om Meir Kahane før? 1 Lenke til kommentar
H3N Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Azkenazi-jødene har ikke noen genetiske avstamning fra Midtøsten, de er direkte etterkommere etter khazarene, som konverterte kollektivt til jødedommen i år 740. De er en mongolsk/tyrkisk folkestamme. Ja, det er mulig at en del jøder delvis er nedstammet fra khazarer, men jeg har ikke studert dette temaet godt nok til å kunne si noe om det. Kjenner ikke til hvor god dokumentasjon som egentlig eksisterer på dette. Jo, ashkenaziene har mye genetisk avstamning fra Midtøsten, ifølge studier på mtDNA- og Y-DNA-haplogrupper. Y DNA studies show various paternal lineages of modern Jewish populations. Such studies tend to imply a small number of founders in an old population whose members parted and followed different migration paths.[1] These male lines ancestors appear to have been mainly Middle Eastern. For example, Ashkenazi Jews share more common paternal lineages with other Jewish and Middle Eastern groups than with non-Jewish populations in areas where Jews lived in Eastern Europe, Germany and the French Rhine Valley. This is consistent with Jewish traditions in placing most Jewish paternal ancestry either in the region of Canaan, or more generally in the Middle East.The maternal lineages of Jewish populations, studied by looking at mitochondrial DNA, are generally more heterogeneous.[citation needed] But also concerning this type of DNA there are signs of a dominant contribution from a small number of founders. Most of the time, the geographical or ethnic origin of the maternal line founders is unclear or debatable. http://en.wikipedia....studies_on_Jews Jødene er heller ikke noe mer intelligent enn andre, de er bare gjennomsnittlig mer grådige. Jeg bare hintet til flere IQ-studier som er blitt utført, og som viser at ashkenazi-jøder har relativt høye IQ-resultater, høyere gjennomsnittlige resultater enn både de hvite europeiskættede og øst-asiatiske folkene, som ellers er de folkeslagene som gjennomsnittlig scorer høyest. Dette gjelder ikke jøder generelt, men altså ashkenazim. Dette betyr heller ikke at alle ashkenazier er matematiske genier o.l., eller at alle ashkenazier har høyere IQ enn alle andre. Det betyr bare at gjennomsnittlig IQ-score er høyere, og dermed blir det også en større prosent av ashkenazier med riktig høy IQ sammenlignet med andre folkegrupper, selv om slike individer forekommer i de fleste grupper. http://www.ynetnews....4098351,00.html I boken 'The 10,000 Year Explosion: How Civilization Accelerated Human Evolution' forsøker man blant annet å forklare hvordan genetisk seleksjon påvirket av jødenes situasjon i middelalder-Europa førte til disse resultatene. Mange spesielle genetiske sykdommer som er utbredt blant ashkenazi-jøder ser visst også ut til å henge sammen med biologiske funksjoner som påvirker hjerneaktivitet. Sier ikke dette for å påstå at ashkenazi-jøder er noe "bedre" enn andre folk (hvorfor skulle en nordisk identitarist mene noe slikt?), men disse studiene er jo åpenbart interessante. Askenazijøder har ikke noe avstamming fra midtøsten. Alle slike tester som er offentlig er tatt av jødene selv, og de har egeninteresse av å fremstå som best mulig, slik at de kan få "bekreftet" det som bla Menachem Begin sa i sin tale. “Our race is the Master Race. We Jews are divine gods on this planet. We are as different from the inferior races as they are from insects. In fact, compared to our race, other races are beasts and animals, cattle at best. Other races are considered as human excrement. Our destiny is to rule over the inferior races. Our earthly kingdom will be ruled by our leader with a rod of iron. The masses will lick our feet and serve us as our slaves.” -- Menachem Begin (1977 – 1983), Knesset speech, Jerusalem. Så hvordan folk kan stole på jødene er ganske uforståelig. Men det er jo ikke sp rart at azkenazijøder i Iarael er i slekt med azkenazijøder i Russland for det var det DNA testen viste. De er jo alle etterkommere etter khazarene. Når det gjelder dette med evolusjon, så er ikke det sant heller. Jødene ønsker å fåfolk til å tro at det har foregått en evolsjon, og at de selv ved denne "evolusjonen" er kommet på toppen av utviklingen. Dette prøver de å banke inn i hodene på goyim, slik at vi skal tro og akseptere at vi er ment å være slaver for jødene. Og at vi skal se på dem som de høyt utviklede "guder" som de mener de selv er, og som også menachem Begin taler om. Så de gjør slike "undersøkelser" nettopp for å vise hvor mye bedre de er enn oss ikke-jøder. Jeg kom imidlerid over en tysk webside for noen år siden, de hadde gravd opp en flere tusen år gammel grav i sør-Lianon, det som på sen tiden var nord-Israel. Det ble foretatt en DNA undersøkelse, og den stemte perfekt med DNA fra norske vikinger, eller som det sto på siden skandinaviske vikinger. Je glemte å lagre siden, men jeg bokmerket den. Da jeg litt senere kom for å lagre den, så var hele siden fjernet. Hvem tror du det var som ikke ville at denne informasjonen skulle bli kjent ? Når det gjelder dette med evolusjon, så er ikke det sant heller. Jødene ønsker å fåfolk til å tro at det har foregått en evolsjon, og at de selv ved denne "evolusjonen" er kommet på toppen av utviklingen. Fortell meg om jeg forstår deg rett her, du sier evolusjonsteorien er en løgn konstruert av jødene? 3 Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 Samtidig setter du antagelig deg selv på sidelinjen til alle religiøse med en slik holdning FYP Bryr meg ikke nevneverdig Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 19. mai 2012 Del Skrevet 19. mai 2012 At kristne ikke har lov til å ta rente er ikke helt riktig.Men det er riktig at det var den katolske kirke som forbød kristne å ta renter, og dermed slapp jødene til pengesekken. Jeg skrev om en historisk hendelse, ikke dagenspraksis. Men den katolske kirke er ingen kristen kirke, og jødene har en finger med spillet der også.Jeg lurer jo på hvilke avgreninger av kristendommen som du anser som "sanne" kristne da?Den katolske kirke brant jo kristne på bålet som kjettere fordi de hadde en Bibel, eller leste Bibelen selvTja, folk burde da ha lært Latin om de ønsket å lese bibelen, ikke sant?Ellers bare påpeke at dette ikke var noe stort problem før trykkpressen til Gutenberg kom på markedet.Videre ser vi samme problematikken innen Islam hvor Koranen (i teorien) må leses på Arabisk. Forøvrig så ville vi helt sikkert fått et mye mer rettferdig pengesystem om det hadde blitt utformet av kristne, Tviler på mye i det utsagnet. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Om noen lurer så klarer jødene ganske godt på egenhånd å gjøre seg upopulære... En av de bedre forklaringene er finner vi tilbake i 1948 når de klarte å grine seg til noe land i araberland... Og siden har helvete pågått.. Hele deres identitet bygger på at alle hater dem.. og slik man sår høster man også... Mer om dette fenomenet kan dere se i dokumentaren Defamation - The Documentary (Hashmatsa) som er laget av en Jøde som lurte på hva antisemitisme var for noe... http://youtu.be/TOUlJLrQ3sQ Veldig bra film faktisk... Veldig interessant film. Selv om jeg var klar over at høyresiden i Israel slenger ut beskyldninger om antisemittisme i alle retninger til enhver som kritiserer deres politikk var jeg ikke klar over at dette var så gjennomsyret i samfunnet ellers ... ganske trist egentlig. Lenke til kommentar
vitty Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Herregud. Dere kan da ikke mene at jøder som blir undretrykt og mobbet pga. religionen sin fortjener det da enkelte jøder er rassehøl? Jeg har en haug av eksempler på rassehøl innenfor samtlige religioner, og ateist rassehøl. Jeg er helt enig i at det er et stort problem. Jøder er en liten minoritet i Norge. Jeg er selv i den norske statskirke og kristen, dog ikke særlig religiøs, men det burde i prinsippet være irrelevant. Det skal ikke være sånn at alle med likhetstrekk feies under samme kam. Det er et samfunnsproblem som ikke blir tatt seriøst nok nettopp fordi det pr. i dag ikke er mange jøder i Norge. Slutt nå å referere til sære propagandafilmer i et seriøst innlegg. Endret 20. mai 2012 av vitty Lenke til kommentar
Baltazar94 Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Dere kan da ikke mene at jøder som blir undretrykt og mobbet pga. religionen sin fortjener det da enkelte jøder er rassehøl Poenget er, som vi viser til her, at jødene er ikke noen stakkars uskyldige engler som blir forfulgt og undertrykt fordi er jøder, slik de selv sier, Men alt har en årsak, også dette med at jødene er upopulære, og den årsaken er dem selv, deres oppførsel mot andre mennesker, og ikke minst deres lære i den babylonske talmud, Jeg anbefaler alle å se denne filmen av Ted Pike for en liten oppdatering. Begynnelsen av filmen er en liten feil, vi får opplyst at det var jødedom og jøder i GT, men det var det ikke. Det eksisterte ingen jøder eller jødedom på den tiden. Det han mener er Israels folk og deres gamle religion fra GT. Ogselvfølgelig judah stamme som ble ført i fangenskap i Babylon. Men dagene "jøder" har ingenting med Judah eller Israels folk å gjøre. http://www.youtube.com/watch?v=VyHrus7X5yk&feature=related Endret 20. mai 2012 av Baltazar94 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Kjenner dere noen jøder eller har dere noen gang møtt noen jøder som har oppfylt disse kriteriene? Eller baserer dere hatet på teorier? Sannsynligheten for at alle i denne tråden kjenner eller har møtt en jøde er ganske liten, fordi antall jøder i Norge ligger på ca. 1500. Den moderne jøden, uten de karakteristiske klesplaggene, er heller ikke like gjenkjennelig som en mørkhudet afrikaner. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Dere kan da ikke mene at jøder som blir undretrykt og mobbet pga. religionen sin fortjener det da enkelte jøder er rassehøl Poenget er, som vi viser til her, at jødene er ikke noen stakkars uskyldige engler som blir forfulgt og undertrykt fordi er jøder, slik de selv sier, Men alt har en årsak, også dette med at jødene er upopulære, og den årsaken er dem selv, deres oppførsel mot andre mennesker, og ikke minst deres lære i den babylonske talmud, Alle jöder, noe jöder eller noe få jöder fordömmer du? Bör jeg dömme nordmenn pga ABBs oppförsel? De jödene jeg kjenner personlig er ikke noe særlig forskjellige enn andre folk jeg kjenner og fortjener INGEN av dine fordommene. De er populaere menneskelige, produktive mennesker som fortjener respekt. Når jeg var liten og gikk på synagoget med en av mine beste venner folk var så snille at jeg ba mamma om å gå på synagoget istedenfor kirken. Senere er de jödene jeg jobber med like vennlige og menneskelige og det blir vanskelig å vite om de er jöder eller ikke. Dine ord er ren rasisme. Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 (endret) Tja, folk burde da ha lært Latin om de ønsket å lese bibelen, ikke sant?Ellers bare påpeke at dette ikke var noe stort problem før trykkpressen til Gutenberg kom på markedet.Videre ser vi samme problematikken innen Islam hvor Koranen (i teorien) må leses på Arabisk. Når det gjelder bibelen bør vel strengt tatt gresk være språket en bør lære seg. Når noen sier at halve Saudi-arabia, halve Syria, brorparten av Irak, Kuwait og hele Jordan skal tilhøre "Stor-Israel" så trenger man ikke anta at noen er jøder, da vet man. Eretz-Yisrael vokser enormt for tiden.... Endret 20. mai 2012 av norskgoy Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2012 Del Skrevet 20. mai 2012 Det angivelige Begin-sitatet stammer fra sidene til den famøse predikanten Texe Marrs. Han skrev det tilsynelatende som et eksempel på en tekst som alle ville tro var nazistisk, men som i følge ham var eksempler på jødisk tro på raseoverlegenhet. Han påstod aldri at sitatet var fra Begin, selv om han nevner Begin senere i teksten, og referansen til Knesset har noen lagt til senere... http://www.texemarrs.com/112003/jewish_master_race.htm Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå