Gå til innhold

Jødehat – et ekte problem vi feier under teppet?


Anbefalte innlegg

Jeg har ingen problemer med at folk misliker Israel. JEG misliker Israel. Samme med Iran, Syria og Saudi-Arabia. Men det er en forskjell på å mislike Israel og å mislike folk som ikke har satt fot i Israel på to tusen år men bare deler gener, historie og religion med andre som har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ingen problemer med at folk misliker Israel. JEG misliker Israel. Samme med Iran, Syria og Saudi-Arabia. Men det er en forskjell på å mislike Israel og å mislike folk som ikke har satt fot i Israel på to tusen år men bare deler gener, historie og religion med andre som har.

 

Jeg tror nå fortsatt at mye av "materiellet" som finnes på nettet produseres av sinte Israel-hatere. Husker jeg diskuterte med en som jeg trodde var en skvett gæren konspirasjonsteoretiker av etnisk norsk bakgrunn, men han var en muslim som hatet Israel og vekket liv i gammelt jødehat for å plage dem.Dette mener jeg bidrar til økt hat - uavhengig om man bor i Israel eller ikke.

Endret av Dux ducis
Lenke til kommentar

Ja, men det er forskjell på å kritisere politikken til Israel og å spre protocols of sion.

 

I enkelte tilfeller er den forskjellen irrelevant. Altså, sånn jeg har erfart det så går ikke enkelte muslimer av veien for å både kritisere politikken til Israel og å fyre opp under gamle konspirasjonsteorier (type: Holocaust er en bløff, etc). Det jeg snakker om er at dagens jøder får lide fordi hva staten Israel gjør, og fordi at fiendene til staten Israel drar frem gammelt konspirasjons-bullshit om jøder.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, men det er forskjell på å kritisere politikken til Israel og å spre protocols of sion.

 

Altså, sånn jeg har erfart det så går ikke enkelte muslimer av veien for å både kritisere politikken til Israel og å fyre opp under gamle konspirasjonsteorier (type: Holocaust er en bløff, etc).

 

Men hvem er det som egentlig bryr seg om hva skrullete ekstreme muslimer hyler om - kan det være andre ekstremister som helt naturligvis bare må få inn den type signaler, og for få andre typer signaler - slik at bildet balanseres?

 

Edit: Ble visst vel kryptisk, kanskje ... :dremel:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

En av de såkalte skrullete muslimene er Irans president. Han liker å holde revisjonistkonferanser, støtter de verste skrullingkonspirasjonsteoriene, pusher falsknerier som protokollene, og får åpenbart med seg en del virkelig skrullete høyreekstreme. Det syns jeg er ganske bekymringsverdig.

 

Det gikk ikke særlig bra forrige gang disse skrullingteoriene fikk fotfeste.

 

Det er for øvrig mer enn nok å kritisere Israel for, ikke minst nærmest endeløse brudd på folkeretten. Man trenger ikke konstruere eventyr for det.

Endret av Salvo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Osama bin Laden: “Americans are slaves of the Jews”

 

SLAVES-OF-ZION-BIN-LADEN.jpg

 

Osama bin Laden, in an interview with the Pakistani daily Ummat published in Karachi on September 28, 2001, categorically denied having anything to do with the 9/11 attacks, stated that elements within Israel, American Jewry and their pro-Zionist helpers in the U.S. “shadow government” were the true culprits, and said that Jews rule America using it as a proxy force to makes slaves out of nations not subservient to Zionism and international finance Jewry:

 

Ummat: You have been accused of involvement in the attacks in New York and Washington. What do you want to say about this? If you are not involved, who might be?

 

Osama bin Laden: … I have already said that I am not involved in the 11 September attacks in the United States. As a Muslim, I try my best to avoid telling a lie. I had no knowledge of these attacks, nor do I consider the killing of innocent women, children, and other humans as an appreciable act. Islam strictly forbids causing harm to innocent women, children, and other people.

… Such a practice is forbidden ever in the course of a battle. It is the United States, which is perpetrating every maltreatment on women, children, and common people of other faiths, particularly the followers of Islam. All that is going on in Palestine for the last 11 months is sufficient to call the wrath of God upon the United States and Israel.

The United States should try to trace the perpetrators of these attacks within itself; the people who are a part of the US system, but are dissenting against it. Or those who are working for some other system; persons who want to make the present century as a century of conflict between Islam and Christianity so that their own civilization, nation, country, or ideology could survive.

 

 

http://zioncrimefact...es-of-the-jews/

Endret av Thunderfuck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...