Bollen123E Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Noen som har erfaring med Battlefield 3 og nettverk? Nettverks hastigheten min er 3,8 ned og 0,5 opp. Er det for tregt til å game f.eks battlefield 3 uten at det lagger?? Takk på forhand Endret 8. mai 2012 av Rasmus111 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Jeg har 20 ( Linjekapasiteten hit jeg bor er på 16 så får ikke mer en det selvom abonomanget sier 20) ned og 1 opp og det funker bra for meg, Har du kabel så skal du nok ikke lagge men kan hende du gjør med trådløs. Men igjen så spørs det veldig hvem servere du spiller på. Spiller du på en server i asia så ja da lagger du Men heldigvis finnes det mange norske,svenske,danske og tyske servere som jeg har under 50 i ping på. selv når vi sitter optill 4 stk og spiller her i huset ( Kan hende du lagger hvis du kjører,steam.skype og andre slike programmer i bakgrunn av battlefield 3) Endret 8. mai 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Du sier du har 20 ned og 1 opp, men er ikke det ganske stor forskjell fra 3,8 opp og 0,5 ned?? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Du sier du har 20 ned og 1 opp, men er ikke det ganske stor forskjell fra 3,8 opp og 0,5 ned?? det er sant. Men nå har vi sitti 4 stykker her og spilt samtidig, + at alle har hatt skype, ventrillo ,steam og andre programmer oppe. Men jeg vil tro at du har nok hastighet til og spille på Norske,svenske,danske og tyske servere Jeg trur ikke det skal være noe problem. og når vi 4 satt her og spilte spilte vi på Amrikanske server siden det var sent en torsdag og da sover alle i europa -. Endret 8. mai 2012 av Eriksendrul Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 leste noen poster og folk sier de spiller med kabel uten lagg på 1 mb hastighet . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå