Gå til innhold

BK: Maidagen ved storhavet

Anbefalte innlegg

Maidagen ved storhavet

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

1.Mai 2012 ved Atlanterhavsvegen-denne gangen er det fotografert den motsatte veg av dei bilda eg har lagt ut i det siste-ikkje lett i strålende Maiver -men brukt filter

La inn eit panorama bilde-og det er litt lysere i farge og

Evalueringsnivå Visning:

Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet.

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En flott vei dette. Likte godt forgrunnen og fargetonen i bildet. Jeg har mange ganger planlagt å ta denne turen men det blir vist aldri noe av.

Takker-tar du turen ein dag,og det kan/må du -eit kjempe område for fotograffer ,men ein må ta tid.Overnatte 1-2 døgn i hytte/motell masse i område å fotografere-kan anbefalle denne plass som vi stadig vender tilbake på-hytter med utsikt til storhavet/solnedgang og fyre i peisen om kvelden med rakved som er sammlet i fjøra når vi fotograferte -eller på motell rom m/frukost med havutsikt-boblebad om kvelden---Hustadvika gjestegård Storholmen 6444 Farstad-her har ein mykje å ta av for ein fotograff, i nærområde.

Lenke til kommentar

Flott bilde du har her. Endringer her er en smakssak. Personlig tror jeg ville klippet vekk halve himmelen og dermed fått et mer panorama bilde.

Hadde same tanken-men bestemte meg for dette-sikkert like bra det andre forslaget og.Takker

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...