JaffaCakesForChristmas Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Heisann! Jeg har lyst til å kjøpe noen spill på steam uten at mutter får vite det. Jeg har bare Visa Electron og jeg lurer på om det fungerer. Hvis det fungerer og jeg ikke har penger på kortet, hva skjer da? Mvh Adrian Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Så sant du ikke er under 18 år og det er registert på deg er det bare å prøve. Hvis det oppstår problemer vil det størst sansynlig feile under bestillingen. Går det blir du størst sansynlig fakturert for det du bestiller, enten at du får brev i posten som hvilken som helst regning. Endret 8. mai 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 I min bank kan man handle på internett med Electron, men det er alltid online. Altså ingen penger på konto, ingen handel. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Visa SpendOn. Fåes hos blant annet Narvesen Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du må ha et med 16-sifret kortnummer og CVV2-kode på. Jeg vet Visa Electron hos Nordea har dette. Men mange andre banker har ikke det. Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg har sparebanken 1. Fungerer det? Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Da fungerer Visa Spend0n på steam eller hva? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Om du har kortnummeret trykket på fronten av kortet skal det gå. Er det ikke der, så går det ikke. En del banker begrenser Electron-kortene sine slik. VISA mente forsåvidt med Electron i utgangspunktet at det ikke skulle være slik. Bare at det ikke skulle gå an å overtrekke kontoen. Lenke til kommentar
JaffaCakesForChristmas Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Det fungerte på Steam ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå