HelloKjersti Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Utgiveren oppgir slippvindu for skrekkspill. Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 ... og det er meldt regn på vestlandet ... Du vet det kommer; før mer sannsynlig enn senere. Lenke til kommentar
Kentucky Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Yes. Dead Space er kongespill! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper bare det blir mindre action preget, a lá Dead Space 2, og heller pissetrengt atmosfære, som i Dead Space 1. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Oi! Gleder meg Håper som personen over meg, mer fokus på skrekk, mindre på action. Hadde vært kult om de kunne prøve noe helt annerledes, blir jo litt vanskelig å finne på noe nytt med Necromorphs syns nå jeg. Lenke til kommentar
Blåmann Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper bare det blir mindre action preget, a lá Dead Space 2, og heller pissetrengt atmosfære, som i Dead Space 1. Enig. De mista meg litt i spill nr 2. Enern var bedre. Men en ting jeg likte utroolig godt i nr 2 var når man måtte tilbake til den skipet fra det første spillet. Lenke til kommentar
pong Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Håper bare det blir mindre action preget, a lá Dead Space 2, og heller pissetrengt atmosfære, som i Dead Space 1. Det forstår jeg ikke, Dead space 1 og 2 var da ganske like i oppbyggningen, forskjellen var for meg at 2ern var teknisk overlegent, det gikk ann å snu Isaac i toern. Begge spillene hadde mye action. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 [Det forstår jeg ikke, Dead space 1 og 2 var da ganske like i oppbyggningen, forskjellen var for meg at 2ern var teknisk overlegent, det gikk ann å snu Isaac i toern. Begge spillene hadde mye action. DS2 var ikke så forskjellig fra 1'ern som enkelte vil ha det til, men det har et større fokus på action og cinematiske øyeblikk enn forgjengeren. Det virket litt som om de forsøkte å gjøre Isaac til en actionhelt i 2'ern. Begge spillene var gode på litt forskjellige måter, og jeg gleder meg til å se DS3 for første gang. Jeg håper bare at EA ikke tvinger Visceral til å fokusere mer på multiplayer-delen. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Dette blir gøy! Noen som vet når E3 starter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå