Gå til innhold

www.absoluttdata.no

Anbefalte innlegg

Bare for og starte, så er dette en positiv melding til absoultt. Det hele startet med at jeg ville bestille et Sapphire Radeon 9500 PRO like i starten av sommerferien, siden alle andre butikker hadde sluttet og slege det. Jeg ventet så på at kortet skulle komme på posten, men etter en uke skulle jeg på siltur. helt forståelig at det tar tid, med tanke på at det er sommerferie. Når jeg noen uker senere returnerer fra seiltur og hytta, så har jeg fått to lapper fra posten. det står at jeg kan hente kortet, men lappene var for gamle, og kortet jeg hadde bestilt var sendt i retur, fordi jeg ikke hadde anledning til og hente det. Så jeg ringte da Absolutt og forklarte situasjonen, og de sa at de faktisk hadde kortet liggende, og skulle sende det tilbake (helt utrolig, med tanke på at dette faktisk var over 2 uker for sent). Så jeg ventet i 2 ukers tid, men ingen ting kom. Omsider ringte jeg Absolutt for og høre med dem, men ingen tok telefonen. Ringte igjen dagen etterpå, med samme resultat. Jeg begynte og bli nervøs for konkurs, så ringte jeg igjen neste dag, og da tok en mann telefonen og sa at de hadde vært litt borte osv, pga sykdom! dette er jo også helt forståelig...Han sa han sendte kortet til meg nå, og jeg ahr det mest sansynelig på fredag.

Så får vi bare håpe at det skjer da ;)

Petter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...