Svigermors drøm Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg tenkte på om jeg evt hadde joina ett politisk parti som da hadde vunnet og meg i ledersetet så ville det ikke blitt pent å se på. Jeg føler også at politikere sjelden får utrettet de endringene de vil. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Du må jo faktisk stille til valg, eller akseptere en nominasjon. Man blir ikke plutselig dyttet fremst i rekken og stemt på. Selv om kanskje noen føler det slik. 1 Lenke til kommentar
Margul Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Dette med å være med i et politisk parti, behøver egentlig ikke å kreve noe av deg. Du kan velge selv hva du vil gjøre, når du vil gjøre noe og hvordan du vil gjøre det. Helst ville jeg anbefalt ungdomsdelen av partiet, da det er mer beregnet på ungdommer. De blir faktisk hørt i visse saker både lokalt og nasjonalt. Forslag for å "stoppe" kirken kan foreksempel være å sette i gang en underskriftskampanje. Dersom nok er i mot, så er det vel et krav om at det må tas opp i kommunestyre eller noe(?). Litt usikker på denne... Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 9. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg er ikke ute etter å stoppe den men jeg synes de bruker alt for mye penger på kirken. 74 mill er veldig overdrevet. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Vet du hvor pengene kommer fra? 1 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Generelt sett er rettsystemet sjeldent veien å gå dersom du er misfornøyd med hvordan kommunen din styres. 1 Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg har hørt at bl. a Olav-Kåre Vatnøy som eier det meste av butikkene i Knarvik, spytter en del millioner i kirken. Så alt kommer ikke fra kommunen... Lenke til kommentar
settings Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 det er desverre liten du kan gjøre, mange i sarpsborg prøvde å stoppe solbergtårnet, den det ble bygd for 40 mill. Da har det fått navnet 40 millioner skrapjern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå