Stream Media Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hei, Jeg har til ikke funnet noen norsk TV-guide som fungerer bra på Android-nettbrett, så jeg er i ferd med å utvikle en selv. Applikasjonen fungerer på mobiltelefoner med liten skjerm også, men er hovedsakelig rettet mot tablets. Dersom det er noen av dere som eier en Android-tablet eller Android-mobil, så ville jeg satt stor pris på om dere ville testet applikasjonen og gitt tilbakemelding på hva dere syns. Noen forslag til forbedringer/endringer? Applikasjonen kan lastes ned fra Play Store: http://play.google.com/store/apps/details?id=no.stream.tv Endret 10. juli 2012 av stream-media Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Ser veldig fin ut, men bruker veldig lang tid på å laste inn programmet, men mulig det bare er en begrensning i serveren(e) eller min shitty jobbmobil (sitter på en 60mbit linje så regner ikke med at DET er problemet). godt og lettfattelig brukergrensesnitt. Kommer det mulighet for å sjekke programmet lengre frem i tid? Endret 7. mai 2012 av SirAmp Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 8. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2012 Takk for nyttig respons. Det er mulig å sjekke programmet for de neste 4 dagene. Du kunne heller tenke deg muligheten til å se programmet 1 uke frem i tid? Ser veldig fin ut, men bruker veldig lang tid på å laste inn programmet, men mulig det bare er en begrensning i serveren(e) eller min shitty jobbmobil (sitter på en 60mbit linje så regner ikke med at DET er problemet). godt og lettfattelig brukergrensesnitt. Kommer det mulighet for å sjekke programmet lengre frem i tid? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 kanskje t.o.m halvannen hadde vært greit. Og å få søkefungsjonen opp og gå. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 valgte for morroskyld ALLE kanalene, for å se hva som skjedde med innlastningstiden, og det førte ikke til ny innlastning... vil man ikke spare mye ressusjer på å bare laste inn de valgte kanalene? Lenke til kommentar
Fugl1 Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Tester på Prime nå i helga, ser ganske bra ut til nå. Litt slow lasting på diverse undermenyer, men god start. #1. Delefunksjonen funker ikke. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 18. mai 2012 Del Skrevet 18. mai 2012 Har den IMDb-støtte forresten? Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 3. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2012 Ja, dersom programmet er en film, vises link til IMDb. Per i dag sendes man ikke direkte til IMDb-appen (dersom man har den installert men først via nettsiden imdb.com og så til IMDb-appen. Dette skal jeg forbedre senere slik at man sendes direkte til applikasjonen dersom det er treff på film-tittelen. Har den IMDb-støtte forresten? Lenke til kommentar
Eirik.S.J Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Ser veldig bra ut! Forsett med dette arbeidet! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 4. juli 2012 Del Skrevet 4. juli 2012 Da har jeg sjekket den. Fungerer bra og har god oversikt. Men den mangler IMDb på serier da. Det kunne vel fikses? Også hadde det vært kjekt om man kunne satt på alarm-påminnelse om man ikke hadde lyst til å glemme en serie eller en film. Jeg vet ikke hvor lett det vil være å få til da. Men det er den god app Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Søkefunksjon kommer snart. kanskje t.o.m halvannen hadde vært greit. Og å få søkefungsjonen opp og gå. Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 10. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2012 Jeg har nå lagt til IMDb-link også på serier. Når det gjelder påminnelse, så er dette allerede lagt til. Det fungerer ved at man får påminnelse om oppstart av alle programmer man har lagt til som favoritt (stjerne-ikonet). Et stjerne-ikon i seg selv gir riktig nok ingen indikasjon om at det fører til varsling, så dette ikonet bør sannsynligvis byttes ut med et alarm-ikon for at det skal bli mer intuitivt? Applikasjonen er nå lagt ut på Play Store, i tilfelle dere vil motta oppdateringer for nye versjoner automatisk: http://play.google.com/store/apps/details?id=no.stream.tv Da har jeg sjekket den. Fungerer bra og har god oversikt. Men den mangler IMDb på serier da. Det kunne vel fikses? Også hadde det vært kjekt om man kunne satt på alarm-påminnelse om man ikke hadde lyst til å glemme en serie eller en film. Jeg vet ikke hvor lett det vil være å få til da. Men det er den god app 1 Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. juli 2012 Del Skrevet 11. juli 2012 Da fant jeg ut hva stjernen var til ihvertfall Det eneste den mangler nå er tekst-tv og live-tv Med andre ord: Flott app 1 Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 9. august 2012 Forfatter Del Skrevet 9. august 2012 (endret) Jeg har lagt til Twitter-feed i applikasjonen nå: Hva syns dere om denne funksjonaliteten? Ny versjon kan lastes ned fra https://play.google....id=no.stream.tv Endret 9. august 2012 av stream-media Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Flott start dette her, fortsett det gode arbeidet Hvor hentes dataene fra forresten? Lenke til kommentar
Stream Media Skrevet 20. november 2012 Forfatter Del Skrevet 20. november 2012 Hei, De hentes fra en backend-server, vha JSON. Flott start dette her, fortsett det gode arbeidet Hvor hentes dataene fra forresten? Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 De hentes fra en backend-server, vha JSON. Skjønner. Hvilken datakilde bruker serveren, hvem leverer dataene? Gratis/betalt tilgang? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå