Gå til innhold

Respons på applikasjon til Android-nettbrett


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg har til ikke funnet noen norsk TV-guide som fungerer bra på Android-nettbrett, så jeg er i ferd med å utvikle en selv. Applikasjonen fungerer på mobiltelefoner med liten skjerm også, men er hovedsakelig rettet mot tablets.

 

Dersom det er noen av dere som eier en Android-tablet eller Android-mobil, så ville jeg satt stor pris på om dere ville testet applikasjonen og gitt tilbakemelding på hva dere syns. Noen forslag til forbedringer/endringer?

 

Applikasjonen kan lastes ned fra Play Store: http://play.google.com/store/apps/details?id=no.stream.tv

 

landscape.png

Endret av stream-media
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser veldig fin ut, men bruker veldig lang tid på å laste inn programmet, men mulig det bare er en begrensning i serveren(e) eller min shitty jobbmobil (sitter på en 60mbit linje så regner ikke med at DET er problemet). godt og lettfattelig brukergrensesnitt. Kommer det mulighet for å sjekke programmet lengre frem i tid?

Endret av SirAmp
Lenke til kommentar

Takk for nyttig respons.

 

Det er mulig å sjekke programmet for de neste 4 dagene. Du kunne heller tenke deg muligheten til å se programmet 1 uke frem i tid?

 

 

Ser veldig fin ut, men bruker veldig lang tid på å laste inn programmet, men mulig det bare er en begrensning i serveren(e) eller min shitty jobbmobil (sitter på en 60mbit linje så regner ikke med at DET er problemet). godt og lettfattelig brukergrensesnitt. Kommer det mulighet for å sjekke programmet lengre frem i tid?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja, dersom programmet er en film, vises link til IMDb. Per i dag sendes man ikke direkte til IMDb-appen (dersom man har den installert men først via nettsiden imdb.com og så til IMDb-appen. Dette skal jeg forbedre senere slik at man sendes direkte til applikasjonen dersom det er treff på film-tittelen.

 

IMDb.png

 

 

Har den IMDb-støtte forresten?

Lenke til kommentar

Da har jeg sjekket den. Fungerer bra og har god oversikt.

Men den mangler IMDb på serier da. Det kunne vel fikses?

Også hadde det vært kjekt om man kunne satt på alarm-påminnelse om man ikke hadde lyst til å glemme en serie eller en film. Jeg vet ikke hvor lett det vil være å få til da.

 

Men det er den god app :)

Lenke til kommentar

Jeg har nå lagt til IMDb-link også på serier.

 

Når det gjelder påminnelse, så er dette allerede lagt til. Det fungerer ved at man får påminnelse om oppstart av alle programmer man har lagt til som favoritt (stjerne-ikonet). Et stjerne-ikon i seg selv gir riktig nok ingen indikasjon om at det fører til varsling, så dette ikonet bør sannsynligvis byttes ut med et alarm-ikon for at det skal bli mer intuitivt?

 

Applikasjonen er nå lagt ut på Play Store, i tilfelle dere vil motta oppdateringer for nye versjoner automatisk: http://play.google.com/store/apps/details?id=no.stream.tv

 

Da har jeg sjekket den. Fungerer bra og har god oversikt.

Men den mangler IMDb på serier da. Det kunne vel fikses?

Også hadde det vært kjekt om man kunne satt på alarm-påminnelse om man ikke hadde lyst til å glemme en serie eller en film. Jeg vet ikke hvor lett det vil være å få til da.

 

Men det er den god app :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...