Vallhall Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Hei Når jeg sier utvikling langt fremfor Pc, mener jeg at mens Pc utviklingen med CPU/GPU er ca 20% for hver gen, er utviklingen med Smarttlf mellom 60 100%, å det er ikke mindre enn imponerende. Nvidia har sagt nå nettopp at iløpet av 2012-13 er er neste mobilchip raskere enn dagens konsoller. Jeg er rett å slett imponert over den utrolige raske utviklingen av smarttlf. Hvordan vil en smartmobil se ut om 10 år mon tro Vil høre deres meninger Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Raskere som i? Mhz er ikke alt! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Det er vel som med det meste av teknologi.. du kan gjerne spå hvordan ting vil se ut om 10 år, men jeg kan love deg at du tar feil Den raske utviklingen med smarttelefoner er ikke så spesiell sammenliknet med tradiasjonelle datamaskiner egentlig. Som Ozelot nevner så er MHz-racet lengst forbi, men det betyr ikke at ytelsesøkningen forsvinner av den grunn. "Dagens Konsoller" er egentlig ikke så mye å skryte av sånn harwaremessig. PS3 har celleprosessoren som er utrolig spennende, men "ingen" kan utvikle skikkelig til den så potensialet faller litt. XBox360 er også gammeldags maskinvare sammenliknet med hva en kraftmaskin av en PC kan tilby. Men joda, er absolutt svært spennende å følge med på utviklingen, og den stopper nok ikke med det første. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå