Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kjønnsvorter eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Har noen nupper/vorter? der hvor håret på penis er, altså ikke på penis, men der hvor håret er.

Det er ikke sånne røde merker etter shaving, ikke kviser, men ligner på sånne små nupper/vorter, og de ødelegger litt, for jeg kan ikke barbere meg uten at de begynner å fossblø og jeg lurer også på hva dette er, evt hvordan bli kvitt det? Anonym poster: cd7282ca49e7f44b16d9810a6c05f448

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg kan forstå, dreier det seg om små talgkjertler i huden på pungen. I noen tilfeller kan utførselsgangene fra kjertlene bli litt tette.da kan det samle seg talg i kjertelen og som fører til små utvidelser.dette er ganske normalt, og trenger ikke å behandles. men det kan også være en slags sopp. altså en hudforandring, du kan jo prøve reseptfrie Canestenkrem i en ukes tid. vis ikke det blir bedre ville jeg ha fått fast legen din til å se på det:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

hmm når jeg tenker meg om så tror jeg Canestenkrem er mest for kvinner, men tror det funker like godt for menn. er ganske sikker på at Canesten krem er ikke reservert for kvinner :p. så jeg ville ha smurt på 2 ganger daglig i 14 dager, vis det ikke funker så dra til fast legen :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...