Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan spørre etter bensinpenger?

Anbefalte innlegg

Mange greie råd å lese i denne tråden. Jeg, derimot, hadde vært mer direkte:

"Nå er det på tide at du betaler meg for bensinen. Jeg er ikke gratis-sjåføren din."

Om hun blir sur, hva så? Kanskje hun ikke er noe å samle på likevel? Kanskje hun bare kan seile sin egen sjø..

Edit. Er ikke ute etter å høres ut som en gretten grinebiter her, men erfaringsmessig er den som lar seg utnytte ikke respektert og får heller ikke snøret nærmere i bånn hva kvinnfolk angår.

Endret av LostinSpace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det virker som veldig mange godtar sex som betaling... Sexen er liksom noe som skal være for begge to, så han får jo fortsatt ikke noe igjen for strevet. Det ville vært mye lettere og realistisk å bare spørre om litt kæsj. Jeg er sikker på at hun forstår hvor dyrt det er. Om du ikke orker å dra ut så sier du bare det.

Lenke til kommentar

Det er ikke alle som syns det er så lett å si ting på en tøff eller hard måte.

Jeg tror jeg ville gått for noe ala "du, jeg har tenkt litt på dette med bensinkostnader siden jeg har det litt trangt med penger for tiden, kunne du tenke deg å spytte inn litt de dagene du sitter på :) ?".

Om du sier det på en hard måte så kan du dessverre komme til å fremstå som gjerrig, selv om hun selvfølgelig bør betale for seg! Det er superirriterende med folk som bruker deg som gratistransport. Jeg tilbyr meg alltid å betale f. eks det samme som bussbillett eller en viss sum dersom det er noe regelmessig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...