sheherezade Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kan noen anbefale noen hoteller som ligger høvelig sentralt i Praha? Det kan gjerne være slik at man må gå 15-20 min for å nå sentrum, men jeg vil helst ikke bo slik at jeg er avhengig av kollektivtransport. Ellers er jeg ikke så nøye på hvor jeg bor. Hovedsaken er at det er rent og at det ligger i et trygt strøk. Lenke til kommentar
Hermanus Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg bodde på et hotell i Praha som het EA hotel Manes. Det er riktig 5 år siden nå, men vi fikk et stort rom med noe som så ut til å være et relativt nytt bad. Mye plass til kofferter og skapplass. Rent og pent. Hotellet lå greit plassert en liten gåtur fra Karlsbroen, og vi brukte ikke kollektivtrafikk i det hele tatt de dagene vi var der. Frokosten kan vel ikke akkurat sammenlignes med hva vi er vant til i Norge, men helt greit. Lenke til kommentar
Kreative87 Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Jeg lå på Hotel Ambassador Zlatá Husa i fjor. Flott hotell ved foten av to handlegater like ved gamlebyen. Kan anbefale dette til alle uansett mål med turen. Vi bestilte igjennom hotells.com eller noe lignende, så vi fikk det en god del rimeligere enn via nettsidene; http://www.ambassador.cz/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå