Bender Rodriguez Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Sitter med en Marc Ecko "gullklokke" som jeg ønsker å selge, får garantibevis og innpakning snart - Liker ikke "blingen" så å si. Jeg lurer på hva den mest effektive måten å selge klokken er... hvor mye er den verdt her i norge? Er det populært og selge på Finn? Noen steder i akershus jeg bare kan levere den? http://www.bigapplew...1-Watch_ma12809 Takker, har aldri vært en klokkefyr.... og nå fikk jeg en noen år gammel i presang. Endret 7. mai 2012 av Bender Rodriguez Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 7. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Hadde aldri gått frivillig med den klokka der, men du kan jo prøve å selge den på Finn. Lenke til kommentar
Bender Rodriguez Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mai 2012 Hadde aldri gått frivillig med den klokka der, men du kan jo prøve å selge den på Finn. Det samme tenkte jeg. Lenke til kommentar
Dockside Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Mange harry folk på Finn. Legg den ut. Lenke til kommentar
kynne Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Den mest effektive måten for å selge den effektivt er jo å selge den billig. Men det var vel kansje ikke svaret du håpet på. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 8. mai 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2012 Mange harry folk på Finn. og enda flere på QXL! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå